בנצי גופשטיין שוחרר למעצר בית

יו"ר ארגון להב"ה ושני פעילים בארגון שוחררו למעצר בית. פרקליטי הארגון טוענים כי מדובר בתבוסה למשטרה: "מציעים לפרקליטות להתמקד בבעיות האמיתיות של ישראל" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גופשטיין. שוחרר למעצר בית (צילום: אלכס קולמויסקי - ynet)

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין ושני פעילים שוחררו הבוקר (שישי) למעצר בית של חמישה ימים, כפי שהורה אתמול שופט בית המשפט השלום בירושלים.

במשטרה ממשיכים לחקור את פעילי הארגון ובכוונתה להגיש כתב אישום נגד המעורבים כבר בימים הקרובים. שחרורם של גופשטיין ושני העצורים מביא לכך שכל פעילי הארגון שנעצרו בשבועות האחרונים שוחררו לבתיהם ובארגון טוענים כי מדובר בתבוסה למשטרה.

פרקליטיהם, עורכי הדין איתמר בן גביר וחג'בי מסרו בתגובה לשחרור כי "מדובר במעצר מיותר, תקשורתי ופופוליסטי שנבע מלחץ של אנשי השמאל הקיצוני ונועד לפגוע בפעילות נגד התבוללות".

"כפי שבית המשפט קבע פעילות נגד התבוללות אינה עבירה. גופשטיין נחקר בעיקר על אמירות בתקשורת ובמדינת ישראל מותר לדבר. מציעים לפרקליטות להתמקד בבעיות האמיתיות של ישראל", הוסיפו.

בתחילת השבוע פשטה המשטרה על בתי עשרה פעילים, בהם יו"ר הארגון בנצי גופשטיין, עצרה אותם לחקירה וערכה חיפוש בבתיהם. הם נעצרו בחשד לעבירות של הסתה וקריאות לביצוע מעשי אלימות וטרור על רקע גזעני.

מהמשטרה נמסר אז כי מדובר בחקירה סמויה, מורכבת ומסועפת שכעת הפכה לגלויה, עם מעצרם לחקירה של הפעילים הקשורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר