"האפשרות שליברמן יהיה ראש ממשלה מעוררת חלחלה"

חברת הכנסת שלי יחימוביץ הביעה חשש מכך שאביגדור ליברמן ישמש כראש ממשלה: "רק לפני מספר חודשים הוא קרא לא לקנות בחנויות של ערבים, יש קריאה יותר גזענית מזו? (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום ארכיון: שלומי כהן)

חברת הכנסת שלי יחימוביץ (העבודה) התייחס בסוף השבוע לאפשרות שיו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן יכהן כראש ממשלה, ואמרה כי הרעיון מעורר בה חלחלה. "יש גבול לתעתוע ולמשחקי המילים והספינים של ליברמן" אמרה יחימוביץ, "רק לפני מספר חודשים הוא קרא לא לקנות בחנויות של ערבים. האם יש קריאה יותר גזענית מזו?"

בהתייחסותה לאיחוד בין ציפי לבני ויצחק הרצוג אמרה יחימוביץ כי: "העובדה שלא הסכמתי לוותר אז לציפי לבני הייתה חולשה ולא חוזקה שלי. הוויתור של הרצוג מאפשר למפלגת העבודה נקודת פתיחה טובה היום. אני יזמתי בעבר את הקריאה ללבני ולפיד להקים גוש חוסם. המגעים לא צלחו אז".

כזכור, בסוף השבוע שעבר הצהיר ליברמן כי הוא לא פוסל ישיבה עם הרצוג בממשלה ועורר את חמת הליכוד: "אני לא פוסל אף אחד. אנחנו לא נמנים עם מחנה 'רק לא ביבי', אני מעריך את ראש הממשלה. אני לא פוסל את בוז'י או את ביבי. הגישה הזו של לפסול מישהו בגלל יחסים אישיים או ויכוח לא מהותי הוא לא נכון. צריך להיות ענייניים".

ח"כ אלכס מילר, הגיב לדבריה של יחימוביץ ואמר כי "כנראה שדבריה של יחימוביץ' והחלחלה שלה נובעים מעודף שימוש בגראס. אפילו חברי מפלגת העבודה כבר אמרו את דעתם בנושא שלי יחימוביץ' כשחשבה להיות ראש הממשלה והם זרקו אותה מתפקיד היו"ר במפלגתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר