אלעזר שטרן הודיע ללבני: החלטתי לפרוש מ'התנועה'

ח"כ אלעזר שטרן הודיע לציפי לבני על פרישתו מ'התנועה', זאת בשל החלטתה של לבני לחבור למפלגת העבודה. "אתקשה מאוד להמשיך ולמלא את תפקידי הציבורי במסגרת זו" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: גיל יוחנן - ynet)

במכתב ששלח ליו"ר התנועה ושרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, הודיע ח"כ אלעזר שטרן כי החליט לפרוש מהתנועה שחוברת בבחירות הקרובות לרשימה אחת עם "העבודה".

"קיצור ימיה של הכנסת קטע לצערי את קידומם של הצעות חוק נוספות שכבר הנחתי ברוח דברים אלו בנושאי שבת, כשרות, היבטים שונים של שירות בצה"ל ועוד" כותב שטרן ללבני. "בימים אלו, כפי שהודעתי זה לא מכבר בדף הפייסבוק שלי, אני "מחשב מסלול מחדש" ובוחן את הדרך הנכונה להמשיך לשרת את הציבור והמדינה, בין אם בבית המחוקקים ובין אם בעשייה בשדות אחרים, כפי שעשיתי טרם כניסתי לכנסת".

"חברי, ח"כ דוד צור, הודיע לך עם ההחלטה על פיזור הכנסת, טרם שידענו שלא תובילי את הרשימה, כי אנו שוקלים יחד אפשרות להתפלג על מנת לשמר את זכויותינו - גם בנושא מימון מפלגות - במידה ואכן נחליט לפרוש, יהיו הסיבות אשר יהיו. התייעצנו עם מספר אנשים לא מבוטל ובהם משפטנים בכירים וכולם תמכו בעניין וציינו שאין בכך לא בעיה משפטית ולא בעיה ערכית. היחידה שהביעה התנגדות למהלך מבחינה ערכית היית את".

"למרות אותן עצות החלטנו ח"כ דוד צור ואני שגם אם יש בדבר רק גרגיר אבק אחד של בעיה ערכית אנו מוותרים על התקציב לו אנו זכאים על פי חוק ומשאירים אותו בידייך, או ליתר דיוק בידי מפלגת העבודה".

שטרן ממשיך וכותב ללבני כי: "בפגישתנו ביום ה' הבהרתי לך את השגותיי באשר לחיבור עם מפלגת העבודה - בדרך ובתנאים שבהם הוא נעשה. לאחר ששמעתי אותך ברב קשב ולאור התנהלותך לאחרונה התחזקה בי ההבנה שמקומי הטבעי איננו במפלגת "התנועה" בצורתה העתידית המסתמנת ואתקשה מאוד להמשיך ולמלא את תפקידי הציבורי במסגרת זו".

בסיום מודיע שטרן: "לאור האמור לעיל ובהתחשב בעמדותיי אשר מוצבות במרכז המפה הפוליטית, הנני להודיעך כי החלטתי לפרוש ממפלגת "התנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר