בלי תקומה

ישי לפעיליו: "לא פורש, יש לנו לפחות שבעה מנדטים"

לילה מתוח עבר על יו"ר 'העם איתנו', אלי ישי, שעקב אחר הנעשה במרכז 'תקומה' עד שקיבלו החלטה לרוץ עם 'הבית היהודי' ולהותיר אותו לבדו • הבוקר, הוא הבהיר לפעיליו כי הוא לא מתכוון לפרוש כרגע מהמירוץ • "אנחנו רצים ביתר שאת, אנחנו כאן", אמר ישי לפעיליו והבטיח: "יש לנו לפחות שבעה מנדטים" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר 'העם אתנו' ח"כ אלי ישי (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

בחירות 2015: יו"ר מפלגת "העם איתנו", ח"כ אלי ישי, נשאר הלילה (ראשון) ער מספר שעות נוספות, תוך שהוא עוקב בדאגה אחר הנעשה במרכז "תקומה".

ישי המתין לקבל תשובה האם אורי אריאל חובר אליו לריצה משותפת ומגדיל את סיכוייו לעבור את אחוז החסימה או שאריאל נשאר ב'בית היהודי' ומותיר את ישי לבדו עם ח"כ יוני שטבון, כאשר לפי הסקרים במצב כזה הוא בקושי מגרד את אחוז החסימה של ארבעה מנדטים.

לאחר התשובה החד משמעית של 'תקומה' על איחדו עם 'הבית היהודי', היו שחשבו כי אלי ישי מתכוון לפרוש מההתמודדות בבחירות הקרובות.

אך בשיחות שקיים הבוקר (ראשון) עם ראשי המטה שלו הודיע אלי ישי: "אני לא פורש לשום מקום, אנחנו רצים ביתר שאת, הכל פרשנויות, אנחנו כאן".

באשר לשאלת המנדטים בסקרים אמר ישי: "אנחנו נעבור את אחוז החסימה ובגדול, יש לנו לפחות שבעה מנדטים".

במטה ישי, יש מי שרואים את החלטת אורי אריאל שלא להצטרף, ככזו שדווקא מועילה לאלי ישי: "אריה דרעי שהבטיח קמפיין בלי השמצות התרכז כולו במטרה אחת בראיון בחדשות 2 - להשמיץ את אלי ישי. המטרה העיקרית הייתה זה שאלי חובר לאורי אריאל ולציונות הדתית, עכשיו זה אבד לו, לא יהיה לו הרבה מה לתקוף את אלי".

בתוך כך, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף יצא במתקפה חריפה נגד ח"כ ישי. במהלך שיעור שמסר בבני ברק תקף הרב יוסף: "יש כאלה שלא ראויים להשתמש בשם של אבי, אני הייתי צמוד לאבי עשרות שנים, אני יודע בדיוק מה הוא רצה, לא כמו אותם אלו שמנופפים בשמו, פותחים מפלגות, ובשיא חוצפתם טוענים שאבי היה תומך בהם. מרן זצ"ל תמך רק בש"ס, ולא בשום מפלגה אחרת".

במטה ישי בחרו שלא להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר