קבוצת חרדים חולצה מיריחו

הקבוצה שמנתה 17 איש, נכנסה מסיבה לא ברורה אל העיר יריחו שבשליטת הרשות הפלסטינית. הקבוצה הייתה בדרכה לצפת, ובחסדי שמים אנשיה חולצו ללא פגע (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יריחו (צילום: תמר הירדני)

זה יכל להיגמר אחרת: קבוצת חרדים המונה שבעה עשר בני אדם נכנסו בטעות לירחו הנמצאת בשליטת הרשות הפלסטינית, ואחרי לא מעט זמן שהם נעו בעיר כשלצידם ערבים, הם חולצו ללא פגע.

האירוע התרחש בלילה שבין חמישי לשישי, ולפי הדיווח ב'ישראל היום', הקבוצה יצאה באוטובוס מאורגן כיוון ירושלים לצפת, ומסיבה שאינה בורה בשלב מסוים הם נכנסו בטעות לירחו.

בעודם מנסים לצאת מהעיר הבחינו בהם שוטרים פלסטינים, ולאחר שיחה קצרה בין הצדדים אלו העבירו אותם אל מחוץ להעיר בתיאום עם המנהל האזרחי ביריחו.

גורמי הביטחון הפלסטינים והישראלים מתמודדים בתקופה האחרונה עם לא מעט מקרים מהסוג הזה, אך לא רק. אלו מתמודדים עם יהודים הנכנסים למקומות סכנה בהם קבר יוסף הצדיק בשכם ללא תיאום ביטחוני.

גורמי הביטחון שבים ומדגישים כי חל איסור מוחלט להיכנס לשטחים בשליטה אזרחית וביטחונית של הרשות הפלסטינית וזאת מחשש לפגיעות בנפש וברכוש מצד ערבים.

לפני חודשים ספורים היה זה קבלן חרדי תושב העיר החרדית ביתר עילית שנכנס לכפר ערבי הסמוך לעיר מגוריו ובמהלך כניסתו ערבים תקפו אותו בניסיון לשוד אותו, הוא נפצע ופונה לטיפול רפואי בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר