הצבעת דרעי, קיבלת לבני וגלאון / דב הלברטל

מה עלול להביא לנו דרעי? עידן חדש בו שמות מפוארים כמו ליבני, גלאון ולפיד ישלטו בנו. ילמדו את שירי דרוויש, יגידו שגוי הוא יפה ויציעו רוטציה בין ליבני לאבו מאזן. דרעי גם יהיה שם. במצב פוליטי קשה זה, צריך לאחד כוחות במאבק להצלחת הימין נגד השמאל המתבולל

עו"ד דב הלברטל | כיכר השבת |
כותב השורות, עו"ד דב הלברטל (צילום: שלומי כהן)

במציאות הפוליטית המתגבשת, לא מן הנמנע שדרעי יהיה לשון מאזניים, והוא שיכריע בין השמאל לימין. בהינתן תנאים מסוימים, הוא לא יהסס להכריע לטובת השמאל. לכן, מי שמצביע דרעי, יקבל את ליבני.

איני בא לגרוע מזכויותיו וכישרונותיו של דרעי. אך המצב הפוליטי הנתון, מתפתח למאבק קיומי על היהדות, בין השמאל לימין. זה כבר לא רק המאבק בין השמאל הפוליטי לימין הפוליטי. אלא בין שתי אידיאולוגיות - האחת מתבוללת והשנייה מסורתית. במצב זה, לא יכולות להיות פשרות. על כולם להתאחד לניצחון הימין.

במובן זה, דרעי הוא הבלתי נודע, הבלתי מזדהה, ולעולם לא תדע מה הוא מתכנן. מבחינתו, זה לא חכם להצהיר על הכוונות. בעצם זה אף פעם לא חכם. כי לא בדיוק משנה מה אתה. מה שמשנה הוא מי המנצח. מי מבטיח יותר. בכך מסכן דרעי את המאבק הקיומי.

זה לא הזמן לדבר על העלאת משכורת המינימום. זה גם לא הזמן להתמקח על פערים חברתיים. מישהו ייעץ לדרעי שזה יביא קולות. אך היהדות בסכנה. האומה היהודית בסכנה. ישי אומר דברים ברורים, הוא הולך בעקביות רק עם הימין. עליו אפשר לסמוך.

מה עלול להביא לנו דרעי? - עידן חדש. שמות מפוארים כמו ליבני, גלאון, לפיד וגרמן. הם ישלטו בנו, יחד עם דרעי.

בעידן ליבני וגלאון ילמדו את שירי דרוויש. הן יגידו שגוי הוא יפה. שיש להגביר את נישואי התערובת כדי למנוע אי השוויון. להכיר מיד בסודנים כיהודים. כך יהיה בעידן לבני וגלאון. בעידן זה, נפש ערבי ויהודי הומיה.

הן יגידו שנשים צריכות להניח תפילין. שיש לחייב תפילה מעורבת. הן יבטלו את ברית המילה ואת דין הממזרות. כי כל זה לא שוויוני. הן ילמדו שמשה הוא צאצא המצרים. שיש ללמוד ערבית ואכדית. כך יראה עידן ליבני וגלאון.

בעידן זה, החרדיות הליברליות ידרשו להיות חברות כנסת. הן יתסיסו את נשות החרדים. הן יפנו לדרעי. הן גם יפנו לבג"ץ.

אל העידן הזה מוביל אותנו דרעי. גם חבריו לשעבר ובהווה, הם מסוג המסתגלים לכל רוח פוליטית. די אם נתבונן בליברמן. זה שהציע להפציץ את סכר אסואן. רעיון שאפילו קיצוני הימין, לא העזו לחשוב עליו. למחרת, הוא משכנע אותך שכדאי להצטרף לממשלת גלאון. הוא הרי חברו הטוב של דרעי. גם חיים רמון. עוד לא דיברנו על המליונר האוסטרי. אין צורך להכביר עליהם במילים. וכעת אפילו ראשת הגוף המייעץ של דרעי, בר שלום. היא, בנטיותיה הליברליות ודאי תשכנע שאין כמו ליבני.

הם עוד יציעו רוטציה בין ליבני לאבו מאזן. דרעי גם יהיה שם.

במצב פוליטי קשה זה, בו צריך לאחד כוחות במאבק להצלחת הימין נגד השמאל המתבולל, צריך לדעת - מי שמצביע דרעי, יקבל את ליבני וגלאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר