רבני 'תקומה' נפגשו עם הגר"מ מזוז; לקראת תמיכה ב"העם איתנו"?

רבני מפלגת תקומה נפגשו עם מנהיגה הרוחני של תנועת "העם איתנו" הגאון רבי מאיר מזוז, ודנו באפשרות שיודיעו על תמיכה ברשימה. לפי המסתמן, הודעה רשמית תימסר בקרוב (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

רבני מפלגת "תקומה" הרב דב ליאור והרב אליקים לבנון, הגיע הערב (ראשון) למעונו של מנהיגה הרוחני של מפלגת העם איתנו וראש ישיבת "כסא רחמים" הגאון רבי מאיר מזוז, בכדי לדון על אפשרות לתמיכתם במפלגתו של ח"כ אלי ישי.

הצדדים סיכמו את הפגישה כטובה וחיובית, והערכה היא כי בימים הקרובים יודיעו הרבנים על תמיכה רשמית במפלגתו החדשה של ישי. יצויין, כי לשני הרבנים כוח משמעותי בציונות הדתית, אולם קשה לדעת אם ביכולתם לתרגמו למנדטים.

כזכור, בשעות הלילה הכריעו חברי מרכז "תקומה" שהתכנסו בירושלים שלא לפצל את הציונות הדתית ולרוץ בבחירות יחד עם מפלגת "הבית היהודי". ההחלטה מהווה מכה לאלי ישי, שתכנן ריצה משותפת שלו עם "תקומה" אך נותר לבדו. עם זאת כאמור, הוא עשוי לזכות לתמיכת ההנהגה הרוחנית של התנועה.

השר אורי אריאל, תמך בפיצול ובחבירה לישי אך הבהיר כי יקבל כל החלטה שתתקבל. "המבחן המשמעותי ביותר הוא הגושים בין הימין לשמאל", הסביר, "גודל הבית היהודי לא יכריע את עניין הגושים. אבל אם אלי ישי לא יעבור, יחד עם עוצמה לישראל אנחנו נאבד בין 7-5 מנדטים. אין לנו היתר לאבד אפילו 3 מנדטים".

"אלי ישי - איש צנוע, אין שום חשדות לחוסר ניקיון כפיים מצדו, עזר לכל דבר בהתיישבות בתפקידים שהיה בהם, בילה חודשים בגוש-קטיף, האיש שירת בצה"ל ואומר מי שלא לומד, שילך לצבא", אמר אריאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר