בצל החקירה: ב'עוצמה יהודית' מארגנים כנס בחירות

בצל חקירת המשטרה נגד המפלגה וארגון להב"ה, ב"עוצמה יהודית" מארגנים כנס בחירות ראשון שייערך ברמת גן. עו"ד המפלגה דורש מהמשטרה להחזיר את המחשבים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עו"ד איתמר בן גביר (מתוך דף הפייסבוק של איתמר בן גביר)

בזמן שמפלגת 'תקומה' הודיעה סופית על ריצה משותפת עם מפלגת 'הבית היהודי' בבחירות הקרובות, בימין הקיצוני ממשיכים במאמציהם להתמודד לבדם ולנסות להיכנס לכנסת ולא לשחזר את התבוסה בבחירות הקודמות.

כחלק מאותם מאמצים במפלגת 'עוצמה יהודית' הודיעו כי בכוונתם לקיים כנס בחירות ראשון שיתקיים ברמת גן במקום שטרם נחשף, ולדבריהם ישתתפו בו מאות מפעילי מפלגתם.

ההחלטה על קיום הכינוס הראשון באה בזמן שהמפלגה והארגון המזוהה עימה להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש), עוברים טלטלה בעקבות גל המעצרים בשבועות האחרונים והפשיטה של המשטרה במשרדיהם והחרמת הציוד המשרדי.

במפלגה טענו כי המעצרים והפשיטה של המשטרה בשבוע שעבר במשרדי המפלגה נועדו בראש ובראשונה לפגוע בכנס הבחירות שכאמור עתיד להתקיים השבוע.

בא כוח המפלגה, עו"ד איתמר בן גביר, פנה למשטרה ודרש להחזיר את המחשבים, שלטענתו עצם החרמתם היא התערבות בוטה במערכת הבחירות. דובר המשטרה הכחיש את הטענות אולם נמסר כי המשטרה תבחן את הנושא.

לעת עתה טרם ברור האם מפלגת "עוצמה יהודית" שבבחירות הקודמות התמודדה בשם "עוצמה לישראל", תתמודד לבדה או שמא תחבור למפלגה חדשה אחרת כמו למשל למפלגת "העם איתנו" בראשות חבר הכנסת אלי ישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר