איילת שקד דיווחה: קבלתי תרומות בסך 41 אלף שקל

יו"ר סיעת 'הבית היהודי', חב"כ איילת שקד, דיווחה למבקר המדינה כי קיבלה 41 אלף שקל בתרומות עבור התמודדותה בפריימריז. שקד היחידה במפלגה שדיווחה על תרומות (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ח"כ איילת שקד (מתוך דף הפפיסבוק של איילת שקד)

רק אחת מבין עשרות המתמודדים בפריימריז של מפלגת "הבית היהודי", שנראה ששברה שיאים במספר המתמודדים, דיווחה על גיוס תרומות עבור התמודדותה.

מדובר ביו"ר הסיעה, חברת הכנסת איילת שקד, שדיווחה למבקר המדינה על גיוס תרומותיה שלעת עתה נאמדים בארבעים ואחד אלף שקל שהגיעו מארבעה תורמים כשמחציתם מתגוררים בארצות הברית.

שאר המתמודדים טרם דיווחו על קבלת תרומות וזאת כאמור בניגוד ליו"ר סיעתם ולאלו המתמודדים במפלגת השלטון הליכוד המתמודדת בעיקר על אותם קולות פוטנציאליים של המפלגת הימין הדתית.

טל בנש, הדוברת של שקד, מסרה ל"כיכר השבת" כי "התרומות לאיילת, כמו לכל פוליטיקאי אחר, חשופות לציבור אצל מבקר המדינה".

על מקום ברשימה לכנסת מתמודדים עשרים ושבעה גברים ושבע נשים. לנשים יש את מרב הסיכויים להיכנס בשל השיריונים לנשים במקומות ראליים. לפי הערכות סיכוייהן עומד על קרוב ל-60% עוד לפני פתיחת הקלפיות.

בין המתמודדים החדשים הבולטים ניתן לראות את יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין. הרב הצבאי לשעבר, אביחי רונצקי. סמנכ"ל מועצת יש"ע, יגאל דילמוני. מלבדם יתמודדו אחרים ובניהם חברי הכנסת הנוכחיים של המפלגה מלבד יוני שטבון שהודיע כי יתמודד במפלגתו החדשה של אלי ישי.

בשבוע שעבר יצא מפקד הדיגיטלי הבזק הגדול של המפלגה שבו כל בן 17 ומעלה, גם אם אינו בעל זכות בחירה עדיין לכנסת, יוכל להשתתף בבחירות הפנימיות. ניתן להתפקד מכל מחשב בעלות חד פעמית של שלושים ותשעה שקלים. המפקד ימשיך עד ל-29 בדצמבר ובעוד חודש בדיוק יתקיימו הבחירות הפנימיות לרשימה לכנסת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר