עיריית ירושלים: עימות קולני בין ניר ברקת ליצחק פינדרוס

במהלך ישיבת הנהלת עיריית ירושלים הפתח לו עימות קולני בין ראש העיר ניר ברקת ליצחק פינדרוס. ברקת איים להוציא אותו מההנהלה ופינדרוס קם ונטש בזעם את הישיבה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (צילום: כיכר השבת)

לא שקט בספרא: יחסיהם של ראש עיריית ירושלים ניר ברקת וחבר המועצה יצחק פינדרוס ידעו עליות ומורדות, אמש (ראשון) הגיע השיא כאשר בין השניים הפתחח עימות קולני במהלך ישיבת הנהלת העיר כאשר פינדרוס ביקש לדון בבניית גני ילדים ובתי כנסת בשכונת גבעת מרדכי.

פינדרוס דורש כי ההצעה תדון בישיבת מועצת העיר ולא בישיבת ההנהלה משום שלדבריו הנושא המדובר נדון שם במשך שלוש שנים ומסיבות לא ברורות לא חלה התקדמות משמעותית לאישורו. לטענתו במועצת העיר הנושא יעבור במהירות.

בהקלטה שהגיע לידי "כיכר השבת" מהישיבה, נשמעו חילופי האשמות בין הצדדים. ברקת הבהיר כי "אין הצעות לסדר של חברי העירייה". פינדרוס השיב: "אני לא מקבל את זה". במהלך העימות ראש העיר רתח מזעם ואיים בתגובה: "אני יוציא אותך מההנהלה". פינדרוס לא נשאר חייב והשיב כי האיום לא יעמוד במבחן המציאות משום ש"זהו מהלך המנוגד להסכם הקואליציוני".

חבר המועצה הוסיף: "אם אתה רוצה להוציא תוציא". ומייד לאחר הטחת האשמות זה בזה שנמשכו דקות מעטות בחר יצחק פינדרוס לעזוב את הישיבה בזעם.

בשיחה עם "כיכר השבת" הגיב פינדרוס ואמר: "אני חושב שהכי חשוב מעבר לכול שסיכומים יתקיימו ולא יתחבאו מאחורי תירוצים למיניהם ולא לספר שאלמוני מעכב אותם".

פינדרוס הסביר כי הסיבה לבחירתו להעלאות את ההצעה לסדר היום נבעה משום שלדבריו "פתאום יש סיפורים חדשים מצד ראש העיר, כמו שהוא לא הבעיה אלא מישהו אחר בקואליציה ששמו קובי כחלון. הוא צריך לפתור את הבעיות שלו בסיעתו ולא אנחנו".

העימות הקולני הגיע לאחר שבשבוע שעבר שיגר פינדרוס מכתב לראש הסגל בלשכת ראש העיר, מיכל שלם, בו הוא דורש כי חברי הנהלת העיר לא ידונו בהצעתו. "הופתעתי כעת לגלות, כי בסדר היום של ישיבת ההנהלה המורחבת שאמורה להתקיים היום, כ"ט כסלו, 21/12/2014, מופיע דיון בשמי בנושא 'גבעת מרדכי'".

"בתאריך 18/12/2014, שלחתי מכתב למזכיר העיר מר עידו רוזנברג ובו ביקשתי להעלות הצעה לסדר בנושא הנ"ל בישיבת המועצה הקרובה", קבל פינדרוס.

פינדרוס סיכם וכתב: "אני עומד על זכותי להגיש הצעה לסדר בנושא זה בישיבת המועצה, ולא ביקשתי שייערך דיון על כך בישיבת ההנהלה היום".

ביקשנו את תגובת העירייה אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר