צפו: הקוף הציל את חברו לאחר שהתחשמל ונפל לפסי הרכבת

הקוף הההודי הגיבור שראה את חברו מתחשמל לאחר שהילך על קו מתח גבוה ונפל לפסי הרכבת, עמל במשך דקות ארוכות להחיות אותו על ידי עיסויים מכות וטבילות במים • לאחר דקות ארוכות מאמצי ההחייאה הוכחו כיעילות והקוף קם לתחייה • וידאו (מעניין)

(מתוך היוטיוב של BishopAntiMoon)

הקוף הגיבור: אין זו הפעם הראשונה בה אנו עדים לסרטון של בעל חיים המציל את חברו, רק אתמול נחשפנו לסרטון בו צב עושה מאמצים גדולים על מנת להציל את חברו. אך הקוף האלמוני שמסתובב בעיר קאנפור שבהודו ראוי ללא ספק לתואר גיבור, לאחר שעשה מאמצים רבים במשך דקות ארוכות על מנת להציל את חברו ממוות בטוח.

בסרטון שצולם במצלמות האבטחה בתחנת הרכבת בקאנפור ניתן לראות קוף אשר איבד את הכרתו ונפל לבין פסי הרכבת המסוכנים, לאחר שהתחשמל כשהילך על כבל מתח גבוה שנותר חשוף. אלא שבמקום שחבריו ימשיכו הלאה ויעזבו את מקום הסכנה, החליטו חבריו להישאר ולנסות להחיותו בכל מחיר.

בסרטון ניתן לראות כי הקופים מסתובבים סביב הקוף שנראה חסר חיים, ובמשך למעלה מעשרים דקות מנסים להציל את חייו ולבצע בו החייאה של ממש, כאשר הדבר כולל עיסויים, חבטות ומכות שנועדו להעיר את הקוף מאובדן ההכרה, ואפילו טבילה במים שנקוו בתחתית פסי הרכבת בתחנה.

כאמור, רק כעבור כ-20 דקות, התעורר הקוף מעלפונו ושב לחיים, כאשר בסרטון ניתן לראות כיצד הקוף מתעורר בעלפונו הארוך ומתמתח על פסי הרכבת, כאשר הנוסעים הרבים בתחנה התקרבו על מנת לצלם את המאורע הנדיר ומשובב הנפש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר