מבזק כיכר TV

דרעי פועל להחתים את בניו של הגר"ע יוסף נגד אלי ישי

למרות העובדה כי חלקם מכהנים בתפקידים רשמיים במדינה, יו"ר ש"ס אריה דרעי פועל להחתים את בניו של מרן הגר"ע יוסף על מכתב כנגד ח"כ אלי ישי, כך נודע לכיכר השבת. עוד במבזק כיכר TV: מה חושבים מצביעי "יהדות התורה" על הנציגים בכנסת, מפגש מרגש בין מציל חיים לניצול והתחזית למחר (חדשות)

(צילום: כיכר השבת, עריכה: אלימלך פלאם)

הפילוג הספרדי-חרדי: יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, פועל בימים אלו להביא לפרסום מכתב חריף נגד ח"כ אלי ישי שפרש מש"ס והקים מפלגה חדשה, עליו יחתמו בניו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. המכתב צפוי להגדיר את ישי כבוגד במורשתו של מרן זצ"ל.

עם זאת, לא כל בניו של הגר"ע יוסף יכולים לחתום על מכתב כזה, הגאונים הרב יצחק והרב אברהם לא יכולים להתערב בפוליטיקה בשל תפקידם הרשמי - האחד משמש כרב הראשי לישראל והשני כרבה של חולון. בנוסף, ל"כיכר השבת" נודע כי לא כל בניו של הגר"ע יוסף מוכנים לחתום על נוסח חריף נגד ישי, וחלקם טוענים כי למרן הגר"ע יוסף הייתה חיבה מיוחדת לישי, ויהיה קשה להפוך אותו ל"בוגד" במכתב אחד.

בשל כך, מנסה דרעי להביא לנוסח שיהיה מוסכם על כל האחים, ויהיה פחות פוליטי, בכדי שגם הרב יצחק והרב אברהם יוכלו לחתום עליו. גורם המעורה בנושא אמר ל"כיכר השבת" כי כעת ממתינים לגאון רבי משה יוסף, השוהה בחו"ל בנושא בד"ץ בית יוסף, בכדי לשמוע את דעתו.

במקביל, נשמעת ביקורת חריפה מצד חברי כנסת בש"ס שתוהים מדוע מועצת חכמי התורה של ש"ס - הגוף הקובע במפלגה - לא התכנסה עד כה, כשבוע לאחר פרישתו של אלי ישי מהמפלגה. "דרעי מבקש שנחתום נגד אלי ישי, שנפעל נגד המפלגה שלו, אבל מועצת חכמי התורה לא התכנסה. בתקופה של הרב אמנון יצחק וחיים אמסלם שמענו דברים ברורים מצד המועצת ומרן זצ"ל, כאן עבר כבר שבוע ויש שקט", הם אומרים.

עוד במבזק: מה חושבים מצביעי יהדות התורה על הנציגים, ומפגש מרגש בין מציל חיים לניצול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר