דיווח: התיק נגד מח"ט גבעתי עופר וינטר ייסגר

הפרקליטות הצבאית תסגור בקרוב את תיק החקירה כנגד מח"ט גבעתי אל"מ עופר וינטר, החשוד כי טייח לכאורה ולא דיווח על מעשים חמורים של פקודיו בחטיבה (ארץ, צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: אלון בסן, משרד הביטחון)

הפרקליטות הצבאית תסגור בקרוב את תיק החקירה נגד מפקד חטיבת גבעתי, אלוף-משנה עופר וינטר, החשוד לכאורה בטיוח ואי-דיווח לממונים עליו בנוגע למעשים חמורים בהם חשודים מספר פקודיו בחטיבה. כך מדווח "הארץ".

עם זאת, החקירה הפלילית כנגד מפקד הגדוד, סגן-אלוף לירן חג'בי, החשוד במעשים חמורים, תימשך, כאשר לחג'בי כבר מונה ממלא מקום ובשלב זה נראה כי הוא לא יחזור לשמש בתפקידו בגדוד.

כזכור, בשבוע שעבר זומן וינטר לחקירה באזהרה במשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח), בחשד שלא דיווח על שורה של תקריות חמורות בחטיבה.

כאמור, אנשי הפרקליטות הצבאית, בראשם הפרקליט הצבאי הראשי, האלוף דני עפרוני, מתרשמים כי התנהלותו של וינטר לא נועדה לסכל את החקירה במתכוון. בשל כך, ובשל היעדר ראיות לטיוח החקירה הצפויה להיסגר.

בשבועות האחרונים בודקים במצ"ח מספר פרשיות שונות בגדוד צבר של חטיבת גבעתי, ביניהן מעשים חמורים, גניבת נשקים, אי דיווח על תאונה של המג"ד ונסיעה ברכב ממוגן ללא האישורים המתאימים.

שמו של וינטר עלה לכותרות בעיקר סביב מבצע "צוק איתן" כנגד ארגוני הטרור בעזה. כלי התקשורת הכלליים תקפו אותו בנוגע למכתבו לפקודיו לפני היציאה לקרב שם כתב וינטר בין היתר כי מדובר במלחמה כנגד "מנאצי שם ה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר