מנהלת ליגת העל לליברמן: "אל תשתתף בטקס בטדי"

מנהלת ליגת העל בכדורגל פנתה לשר החוץ אביגדור ליברמן בדרישה שלא יופיע בטקס הדלקת נרות חנוכה במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל באר שבע שייערך הערב (ספורט, ארץ)

שרון מנדל | כיכר השבת |
ליברמן במשחק של ביתר ירושלים, ארכיון (צילום: אורן אהרוני - ynet)

מנהלת לידת העל בכדורגל פנתה לשר החוץ אביגדור ליברמן ולראש העיר ירושלים ניר ברקת בדרישה שלא ישתתפו הערב (שני) בטקס הדלקת נרות חנוכה באיצטדיון טדי בבירה.

ליברמן, שידוע כאוהד של קבוצת בית"ר ירושלים, אמור להגיע למשחק הערב בין בית"ר להפועל באר שבע, שם ייערך הטקס. אלא שכאמור, מנהלת הליגה דורשת שלא יעלה על כר הדשא.

"דעו כי תקנוני ההתאחדות לכדורגל אוסרים בצורה חד-משמעית כל מעורבות בנושאים פוליטיים וציבוריים - ובין היתר על עריכת טקסים בהשתתפות אישים פוליטיים, ולמעשה עצם העלייה על כר הדשא מהווה עבירה על הוראת התקנונים" נאמר במכתב של המנהלת לשני האישים.

"הוראות אלו עומדות בקנה אחד עם תקנוני גופי הכדורגל הבינלאומיים ומטרתן להגן על מעמד הכדורגל כזירה ספורטיבית הנקייה ממניעים פוליטיים, לשמור על הסדר הציבורי ולמנוע התערבות גורמים פוליטיים במשחק הכדורגל - על אחת כמה וכמה ערב בחירות" נאמר במכתב.

בנוסף, במנהלת הליגה אמרו כי בית"ר ירושלים קיבלה הודעה לפיה עריכת הטקס אסורה וכי אם הטקס ייערך "צפויה הקבוצה לעמוד בפני סנקציות משמעותיות ואחרות".

מלשכתו של ליברמן נמסר בתגובה: "אביגדור ליברמן מגיע למשחק בתור אוהד בית"ר, כפי שהוא עושה פעמים רבות, ואין לו כל כוונה להשתתף בטקס כלשהו. הדבר היחיד שהוא מקווה להשתתף בו הערב הוא שמחת הניצחון של בית"ר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר