שמואל גולדשטיין, ניצול הטבח: 'יש לנו אמונה בקב"ה'

בראיון אמר שמואל גולדשטיין: "על חנוכה אומרים שצריך לראות את האור בתוך החושך, אז אני מסתכל על הנסים שהיו. אפשר לראות איך הקב"ה אוהב אותנו ושומע אותנו" (צפו)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שמואל גולדשטיין (צילום: ערוץ 20)

חודש לאחר התרחשות הטבח האכזרי בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בירושלים שבו נהרגו ארבעה מתפללים ושוטר, שמואל גולדשטיין שנפצע באורח קשה מאוד באירוע, משחזר את הרגעים הדרמטיים בשבע דקות של התרחשות הפיגוע שנראו כנצח.

בראיון שהעניק לתוכניתו של שרון גל בערוץ 20, עדכן גולדשטיין על מצבו "אני מרגיש יותר טוב. כל יום יש הרבה נסים, המצב משתפר מאוד". ועל מצב בנו שהיה גם הוא בפיגוע "ברוך השם הוא בסדר, בסדר גמור". על המצב כיום סיפר "אני נמצא בבית והולך רק לתפילות".

את שאירע בבית הכנסת כאשר שני המחבלים נכנסו באמצע תפילת שמונה עשרה וטבחו במתפללים, משחזר גולדשטיין. "הם הגיעו עם כלי נשק, ואחד מכלי הנשק נתקע ולא עבד. הם רצו לעשות מקסימום נזק והקב"ה שמר".

"על חנוכה אומרים שצריך לראות את האור בתוך החושך, אז אני מסתכל על הנסים שהיו. אפשר לראות איך הקב"ה אוהב אותנו ושומע אותנו ושומר עלינו. הרבה דברים שיכלו לקרות באותו זמן, אבל יש לנו אמונה שהקב"ה שומר עלינו שלא יהיה יותר קשה וגרוע". הוסיף.

שמואל שהיה בין חיים למוות כשאושפז בבית החולים והחלמתו שהדהימה את הצוות הרפואי, אומר כי קיבל את חייו במתנה. "ביום ראשון של חנוכה אמרתי בכוונה את ברכת שהחיינו וזה באמת כך שהקדוש ברוך נתן לי חיים ממצווה למצווה. מסוכות עד לעכשיו הקדוש ברוך החזיר לי את החיים".

צפו בראיון באדיבות ערוץ 20.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר