כנס מפלגת "העם איתנו" בראשות אלי ישי בוטל ברגע האחרון

כנס בחירות ראשון של מפלגת "העם איתנו" בראשות אלי ישי שהיה אמור להיערך מחר בעיר באר שבע - בוטל ברגע האחרון. הסיבה: "אסור לתת יד לפילוג הציבור הספרדי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

פרסום ראשון: כנס הבחירות הראשון של מפלגת העם איתנו בראשות אלי ישי שהיה מתוכנן להתקיים מחר (רביעי) בבאר שבע, בוטל ברגע האחרון בשל אי-רצון להתערב במחלקות בציבור החרדי.

ל"כיכר השבת" נודע כי יעקב אוחיון, הפעיל הספרדי בעיר שתכנן את האירוע, הודיע בשעה האחרונה לתושבי העיר ולפעילים כי הוא מבטל את כנס הבחירות המתוכנן.

בהודעה שהוציא אוחיון נכתב: "ברצוני להבהיר מספר דברים חשובים הקשורים לאחדות הציבור הספרדי והמסורתי בארץ ישראל. ראשית כל הנני להודיע כי כנס התמיכה למפלגת 'העם איתנו' שתכננתי לקיים מחר בבאר שבע – מבוטל".

"לאחר שנועצתי עם רבנים גדולים ולאחר מחשבות רבות, הגעתי להחלטה שאסור לי ולנו בימים כאלו רגישים לתת יד לפילוג הציבור הספרדי ופגיעה בתנועת ש"ס אותה ייסד מרן" כתב אוחיון.

לדבריו, "דווקא כעת, כשמרן זיע"א לא נמצא איתנו, אני חש כי חובתו של כל יהודי ספרדי היא להמשיך ולדבוק בדרכו של מרן ולעשות ככל יכולתו כדי להעצים את המהפכה הרוחנית בה החל, וכך אנהג גם אני בעז"ה. תודתי נתונה לכל החברים הטובים והרבנים החשובים שהאירו את עיני בנושא רגיש וחשוב זה. זכרו: יחד נמשיך בעשייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר