הליכוד: לפיד לא יכהן בשום תפקיד בממשלה הבאה

מפלגת הליכוד תקפה הצהריים בחריפות את יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד וטענה כי הוא שר האוצר הכושל בתולדות מדינת ישראל. "לפיד לא יכהן בשום תפקיד בממשלה הבאה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יאיר לפיד (צילום: ירון ברנר - ynet)

מפלגת הליכוד יצאה היום (שלישי) במתקפה חריפה כנגד יו"ר "יש עתיד" ח"כ יאיר לפיד, וכינתה אותו כ"שר האוצר הכושל בתולדות המדינה"ץ בליכוד הצהירו כי באם נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה - לפיד לא יכהן בה בשום תפקיד. "בממשלת נתניהו הבאה, שר האוצר הכושל בתולדות המדינה, לפיד, לא יכהן בשום תפקיד".

"לפיד מצטרף למתקפות של ציפי לבני, יצחק הרצוג והשמאל בניסיון להעלות ממשלה מטעמם למרות שממדי העוני והאבטלה ירדו בתקופת שתי הממשלות האחרונות בראשות בנימין נתניהו" נמסר מהליכוד.

הודעת הליכוד מגיעה לאחר ראיון שהעניק לפיד לאתר ynet ובו אמר כי נתניהו הוא האשם בדו"חות העוני שפורסמו לאחרונה.

"נתניהו קצת הסתבך כי הוא טוען מצד אחד שהכלכלה במצב מצוין, האבטלה ירדה ומצבנו טוב ומצד שני הוא טוען שאני הייתי שר אוצר כושל. נתניהו מנע מאיתנו להעביר תקציב חברתי ועכשיו הוא מדבר על העוני, העוני המזעזע הזה נוצר במשך שנים של הזנחה. ברוב השנים האלה נתניהו היה ראש הממשלה. בשנתיים האחרונות אנחנו סוף סוף עשינו צעדים אמיתיים כדי למגר את העוני" טען לפיד.

לפיד הוסיף ואמר: "אתמול ראיתי שנתניהו טוען שהוא הוריד את שכר המינימום. זו הייתה עבודה שלי מול ראש התאחדות התעשיינים צביקה אורן. הוא לא הביע שום עניין בנושאים הכלכליים חברתיים במשך השנתיים שהיינו בממשלה. בשנה הראשונה כולם הבינו למה הוא מרחיק את עצמו בגלל שהוא כשר אוצר השאיר לנו בור כלכלי, התוכנית שלו הייתה 'אני חוללתי אסון ואני אתן למישהו אחר לקחת אחריות'. הוא מעולם לא חזר להתעסק בנושאים האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר