סקר ערוץ 10: ש"ס והעם איתנו על גבול אחוז החסימה

סקר של קמיל פוקס טוען כי אילו הבחירות היו נערכות היום הרי שש"ס בראשות אריה דרעי והעם איתנו בראשות אלי ישי זוכות לארבעה מנדטים כל אחת. בנט - 17, לפיד 10 (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי וישי עם מרן הגר"ע יוסף, ארכיון (צילום: יעקב כהן)

סקר חדש שערך קמיל פוקס ופורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית בחדשות ערוץ 10 מגלה כי תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי צונחת לארבעה מנדטים בלבד, זאת כאשר "העם איתנו" בראשות חבר הכנסת אלי ישי זוכה גם היא לארבעה מנדטים.

מהסקר עולה כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום הרי שש"ס והעם איתנו מצליחות להשוות את כוחן, כאשר כל מפלגה נמצאת על גבול אחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים בלבד. הסקר מהווה מכה עבור אריה דרעי שטען לאחרונה כי הסקרים מעניקים לש"ס שמונה מנדטים.

יצויין כי גם בשלב זה חושש דרעי לכנס כנגד ישי את מועצת חכמי התורה בראשות הגאון רבי שלום כהן, מחשש שמתקפה שכזו נגד ישי תזיק יותר לתנועת ש"ס מאשר לאלי ישי שזוכה לאהדה בקרב הפריפריה.

עוד מהסקר: העבודה בראשות בוז'י הרצוג וציפי לבני זוכה ל-22 מנדטים והיא המפלגה הגדולה בישראל, הליכוד בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-21 מנדטים והבית היהודי בראשות נפתלי בנט ל-17 מנדטים.

"יש עתיד" בראשות יאיר לפיד זוכה ל-10 מנדטים, מפלגתו של משה כחלון לתשעה, ישראל ביתנו 9, יהדות התורה 7, מר"צ 6, חדש 6 ורע"מ-תע"ל 5 מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר