לקראת הבחירות:

הנגבי מונה לסגן שר הבריאות; חוטובלי סגנית שר המדע

כשלושה חודשים לפני הבחירות, מינה ראש הממשלה נתניהו את צחי הנגבי לתפקיד סגן שר הבריאות וציפי חוטובלי לתפקיד סגנית שר המדע. המינוי אושר במשאל טלפוני (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ירון ברנר - ynet)

כשלושה חודשים לבחירות וכשהפריימריז בליכוד מעבר לפינה, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט הערב (שלישי) למנות את סגן שר החוץ, ח"כ צחי הנגבי (הליכוד), לתפקיד סגן שר הבריאות.

בנוסף, סגנית שר התחבורה, ח"כ ציפי חוטובלי (הליכוד) מונתה לתפקיד סגנית שר המדע.

הנגבי יחליף בתפקידו את שרת הבריאות שהתפטרה, יעל גרמן (יש עתיד) וחוטובלי תחילף בתפקיד את השר יעקב פרי (יש עתיד) שהתפטר גם הוא מהתפקיד.

שרי הממשלה אישרו לפנות ערב את המינויים במשאל טלפוני. שרת הבריאות לשעבר גרמן אמרה בתגובה למינוי הנגבי: "אני קוראת לסגן שר הבריאות להמשיך ולקדם את הרפורמות שעבדנו עליהן במלוא המרץ בשנתיים האחרונות במערכת הבריאות ולהוסיף באופן מיידי את התקציבים הנחוצים לטובת קיצור תורים בבתי החולים וסגירת הגירעונות לקופות החולים".

מינויים של הנגבי וחוטובלי מתווסף למינויו של ח"כ אופיר אקוניס (הליכוד) מוקדם יותר החודש כאחראי על המשרד להגנת הסביבה. מינויו של אקוניס נעשה לאחר אסון דליפת הנפט בערבה.

בנוסף, לאחר התפטרותו של שר החינוך שי פירון (יש עתיד), סגן השר אבי וורצמן מהבית היהודי אחראי כעת על מערכת החינוך. במשרד האוצר מינה נתניהו את עו"ד נמרוד ספיר לתפקיד ראש המטה לתחום האוצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר