אסון בבית שמש

בן 10 נספה בשריפה; אביו נפצע קשה כשניסה לחלצו

ילד בן 10 נספה הלילה בשריפה שפרצה בבית מגורים ברחוב יעקב המורה בבית שמש. אביו בן 45, פונה כשמצבו קשה והוא מורדם ומונשם, לאחר שניסה להציל את בנו מהדירה הבוערת. אם המשפחה ושני ילדים נפצעו קל משאיפת עשן. בשירותי הכבאות בודקים האם השריפה נגרמה מתנור או מחנוכיה (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בטבת תשע"ה | 24.12.14
הבית בבית שמש (צילום: גיל יוחנן - ynet)

אסון בבית שמש: ילד כבן 10 נהרג הלילה (רביעי) בשריפה שפרצה בדירת מגורים ברחוב המורה יעקב בעיר בית שמש. אביו של הילד, גבר כבן 45, נפגע באורח קשה ופונה לבית חולים כשהוא מורדם ומונשם.

אם המשפחה כבת 45, ושני ילדים נוספים - ילד בן 11 וילדה בת 5, נפצעו באורח קל לאחר שנפגעו משאיפת עשן ופונו לבית החולים הדסה עין כרם.

"כשהגעתי למקום הדירה עדיין עלתה בלהבות וצוותי כיבוי החלו בפעילות לכיבוי האש וחילוץ נפגעים" סיפר מוטי הרוש, איש "איחוד הצלה". "למרבה הצער מהדירה חולץ ילד ללא רוח חיים, ובני המשפחה חולצו בהכרה מלאה. הענקנו להם סיוע רפואי ראשוני עד להגעת האמבולנסים למקום, מדובר באירוע קשה ונסיבות פרוץ הדליקה אינן ברורות בשלב זה".

מותו של הילד נקבע במקום על ידי אנשי מד"א לאחר מספר ניסיונות החייאה.

(צילום: כבאות והצלה בית שמש)

אביו של הילד נפצע לאחר שניסה להצילו מהדירה הבוערת. אריאל, אחיו של האבא המתגורר בשכנות אליהם, סיפר כי "הוא ניסה להיכנס לבית מסביב לחלץ את בנו. איך אבא לא יכנס להציל את הילדים שלו?".

"ישנו ושמענו בומים חזקים. יצאנו החוצה ולא ראינו בהתחלה כלום - הכול להבות. הזמנו מכבי אש ואבא שלי רץ עם צינור וניסה לכבות את האש. ניסינו לעשות מה שאפשר עם צינורות שהיו פה. צוותי הכיבוי הגיעו וניסו לכבות את האש", סיפר

בנצי, פרמדיק של מד"א, סיפר כי "כשהגענו הדירה הייתה אפופת להבות. האבא עמד בחוץ נלחם כמו אריה. לא הסכים לזוז בלי להוציא את הילד החוצה. הוא צעק 'הילד, הילד'. שני ילדים פונו באמבולנס של מד"א והאמא נשארה, לא הסכימה לזוז עד שהילד יצא. לאחר דקות ארוכות כוחות הכיבוי הוציאו אותו ללא רוח חיים. ערב קשה".

בשירותי הכבאות מעריכים הבוקר כי השריפה שפרצה בבית המשפחה נגרמה מתנור ספירלה שנשאר דלוק. עם זאת, אחד הכבאים אמר בראיון ב"קול ברמה" כי השריפה פרצה מהאזור בו הייתה חנוכיה.

בבית החולים הדסה עין כרם עדכנו הבוקר כי מצבו של האבא עדיין קשה, הוא מאושפז כשהוא מורדם ומונשם אך לא נשקפת סכנה לחייו. בנוסף, מאושפזים בבית החולים האמה ושני ילדים במצב קל ויציב. דוברת המרכז הרפואי הדסה מסרה כי "הפגיעות ברובן משאיפת עשן".

(צילום: כבאות והצלה בית שמש)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר