היועץ החדש של נתניהו: ג'ון מקלוקלין

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, שכר את שירותיו של הסוקר והאסטרטג האמריקאי, ג'ון מקלוקלין, שנתן שירותים למפלגה הרפובליקאית בארה"ב (אנשים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, שכר את שירותיו של הסוקר והאסטרטג האמריקאי, ג'ון מקלוקלין, שנתן שירותים למפלגה הרפובליקאית בארה"ב - בין השאר, עבד גם עם מושל קליפורניה, ארנולד שוורצנגר. כך דווח בחדשות 2.

מקלוקלין מוכר בזכות שני סקרים שביצע בשנה האחרונה, הראשון שתוצאותיו החמיאו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וזאת לאחר שנמצא כי בארצות הברית הוא פופולרי יותר מהנשיא ברק אובמה.

הסקר השני שאת תוצאותיו הסוקר היה מעדיף לשכוח, הוא סקר שהעניק יתרון לאריק קנטור פוליטיקאי יהודי-אמריקני שהפסיד ביוני 2014 בבחירות המקדימות של המפלגה הרפובליקנית למועמד דייב בראט המזוהה עם תנועת מסיבת התה.

הקו הראשון במתקפה לה ייעץ ככל הנראה היועץ האמריקני הגיעה אמש במהלך טקס חידון התנ"ך העולמי למבוגרים בה תקף את נתניהו את ראשי "העבודה", ציפי לבני ובוז'י הרצוג: "שמעתי מאנשים שמוכנים לתת לפלסטינים בירה בירושלים. שמעתי מישהו, מישהי, אומרים שהכותל יישאר בידינו. איך הכותל יישאר בידינו? כמובלעת בשטח הפלסטיני? ואיך בדיוק נגיע אליו? בשיירות? בהליקופטרים? בנגמ"שים? לא חזרנו לכותל אחרי 2,000 שנה כדי להגיע אליו בנגמ"שים".

נתניהו הצהיר כי "אנחנו נהדוף את כל האתגרים ונעמוד מול כל הלחצים. אני אומר לכם כאן - ביום הזה, בנר חנוכה האחרון, הכותל יישאר בידינו, ירושלים כולה תישאר בידנו, מאוחדת לנצח בריבונות ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר