הרב מאיר מזוז תוקף: "ש"ס יורדים, מבזים מחרפים" • האזינו

מנהיגה הרוחני של מפלגת 'ביחד', הגאון רבי מאיר מזוז, תוקף את תנועת ש"ס ואומר כי "הם יורדים, מבזים מחרפים. 'ברוך שפטרנו..'". ומה צריכים בחורי ישיבה להצביע? האזינו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דובי קורן)

הפילוג הספרדי: הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'ביחד' בראשות ח"כ אלי ישי יוצא במתקפה חריפה נגד תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי.

בדברים שנשא בישיבת 'כיסא רחמים' אמר הגר"מ מזוז: "אני אמרתי מראש לרבי אליהו ישי, אל תדבר מילה נגד ש"ס, והוא פרסם את זה בהתחלה - מי שידבר נגד ש"ס יועף מן המפלגה. אבל הם (תנועת ש"ס. י"כ) לא מבינים. יורדים, מבזים מחרפים. 'ברוך שפטרנו..'".

הרב מזוז התייחס לרבנים שרוצים להורות שלא להצביע לאף מפלגה: "אמר לי חכם אחד לא נצביע לא לזה ולא לזה, מה הפרוש? אתה נותן כוח לאנשים שנואי תורה. תצביע למי שאתה רוצה, העיקר למקום של תורה".

"בעזרת השם שיהיה לנו הרבה הרבה מנדטים, גם לנו, גם לש"ס וגם לדגל ואגודה", הוסיף הרב.

במהלך השיעור נשאל הרב מזוז למי בחורי הישיבה צריכים להצביע, והשיב: "בחורי ישיבה צריכים להצביע ל'ביחד'. אם דעתכם ש"ס - אף אחד לא מכריח. אבל בחורי הישיבה צריכים להצביע ל'ביחד'. אנחנו נעבר בעז"ה את אחוז החסימה כפל כפליים".

בסוף השיעור שלח הגר"מ מזוז עקיצה לעבר תנועת ש"ס: "כתוב 'חדש מפני ישן תוציאו', חדש גימטריה השם שלי (מאיר מזוז. י"כ), הקב"ה אומר שהמפלגה הזו צריכה לבוא, צריכה לקבל שבעה עשר מנדטים".

ההקלטה באדיבות 'חדשות הציבור'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר