אריה דרעי לחברי הכנסת: לא לדבר נגד אלי ישי

בישיבה מיוחדת לחברי הכנסת של ש"ס, הורה יו"ר התנועה אריה דרעי לנוכחים שלא לתקוף יותר את ח"כ אלי ישי ומפלגתו. "תתעסקו נטו בש"ס, לקדם את המפלגה, לא לתקוף" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי בישיבת סיעת ש"ס, היום (צילום: יעקב כהן)

הקרע הספרדי: לאחר ימים מתוחים בגזרה הספרדית-חרדית, הודיע היום (רביעי) יו"ר ש"ס אריה דרעי לחברי הכנסת של המפלגה שלא לתקוף את היו"ר לשעבר ח"כ אלי ישי ולא את מפלגתו החדשה "ביחד".

ל"כיכר השבת" נודע כי בישיבת סיעה שקיים דרעי עם חברי הכנסת, הוא אמר כי הראיון שהעניק לחדשות 2 במוצאי שבת היה הראיון האחרון שלו בו הוא מתעסק באלי ישי. "תתעסקו נטו בש"ס, לקדם את המפלגה. לא לתקוף אותו" אמר דרעי לחברי הכנסת.

דרעי ביקש בכינוס מנציגי ש"ס ברחבי הארץ שלא להתעסק בנושא ובוודאי שלא להתבטא נגד אלי ישי בראיונות בתקשורת: "מי שיעשה אחרת יפוטר, יהיה אשר יהיה".

דברי דרעי מגיעים לאחר מתקפה חריפה של מנהיגו הרוחני של אלי ישי הגאון רבי מאיר מזוז, שאמר במהלך שיעור בישיבת 'כיסא רחמים' כי: "אני אמרתי מראש לרבי אליהו ישי, אל תדבר מילה נגד ש"ס, והוא פרסם את זה בהתחלה - מי שידבר נגד ש"ס יועף מן המפלגה. אבל הם (תנועת ש"ס. י"כ) לא מבינים. יורדים, מבזים מחרפים. 'ברוך שפטרנו..'".

יצוין, כי בש"ס בוחנים כעת את האפשרות שלא להתעסק עם ישי גם מבחינה תורנית, בין היתר מדובר על כך שמועצת חכמי התורה לא תתכנס כלל בנושא ישי ולא תצא נגדו לא במכתב ולא באמירה בשיעור השבועי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר