ש"ס ירושלים: מישאלי לא יקבל תפקיד, הבת של דרעי תמונה למ"מ

השינויים בש"ס ירושלים: הסיעה לא מתכוונת להעניק לאשר מישאלי, המקורב לאלי ישי, שום תפקיד ביצועי לעת עתה. נתי לסרי: "לא מופתע". במקביל, שיפי סננס בתו של אריה דרעי תמונה כממלאת מקום של נציג בוועדת הרווחה של העירייה (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס אריה דרעי, בתו תמונה לממלאת מקום בעירייה (צילום: שלומי כהן)

הציבור הספרדי מפולג: מחר (חמישי), במהלך ישיבת מועצת עיריית ירושלים, תכנס לתוקף התפטרותו של יו"ר ש"ס המקומית נתי לסרי וכניסתו לתפקיד של אשר מישאלי כחבר מועצת העיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי במסגרת חלוקת התפקידים החדשה במועצת העיר הוחלט בש"ס שלא להעניק למישאלי, שנחשב למקורבו של ח"כ אלי ישי, אף תיק ביצועי. מלבד חבר הנהלה הוא לא יכהן כחבר באף ועדה במועצת עיריית ירושלים. את לסרי יחליפו חברי המועצה הקיימים.

גורמים בש"ס טוענים כי מישאלי לא יקבל לעת עתה תפקיד ביצועי בשל העובדה שהתנועה מבקשת לבדוק את פעילותו בתנועה במשך מספר חודשים. לאחר מכן, תישקל מחדש האפשרות להעניק לו תפקידים.

יו"ר ש"ס המקומית צביקה כהן אמר בשיחה ל"כיכר השבת" כי "אף חבר חדש במועצה לא מקבל ישר תפקידים, מדובר בטעות סופר וכל התפקידים של נתי לסרי יוקפאו עד לישיבת המועצה הבאה". נתי לסרי מסר בתגובה: "אני אמנם מצטער אך לא מופתע".

אשר מישאלי, בלי תפקיד ביצועי (צילום: שלומי כהן)

על פי החלוקה החדשה, חבר מועצת העיר מיכאל מלכיאלי ימונה כחבר ועדת הכספים. כמו כן יכהן כחבר בוועדות העליה וקליטה, שימור, בטיחות בדרכים, תחבורה, תרבות ונוער. כי בש"ס המקומית מספרים שמלכיאלי "נחשב לאחד המינויים היותר מוצלחים של דרעי".

נחמניאל סבן ימונה כחבר בוועדות המנגנון, ביטחון איכות הסביבה, פיתוח כלכלי ותעסוקה ומועצת הנשים. סגן ראש העיר צביקה כהן ימונה כחבר בוועדות תמיכות, קדום מעמד הילד, מינהלים קהילתיים, שילוט, רווחה ומועצת החינוך.

אשר מישאלי מסר בתגובה כי "בישיבת עבודה שערכתי עם יו"ר הסיעה בירושלים הרב צביקה כהן ולבקשתי כל נושא הוועדות והתיקים יוחזקו אצלו ויחולקו לחברים מהסיעה על מנת לא לעצור את הפעילות והעשייה הציבורית למען הכלל, בקשתי באה על מנת שאוכל ללמוד את המערכת העירונית מחדש ולבחון בעתיד באי אלו תיקים וועדות אוכל להשפיע לטובת הכלל".

"בכל מקרה אני שמח לחזור לעשיה ציבורית לטובת הכלל וזאת על פי הנהגת מועצת חכמי התורה ועל פי הנהגת יו"ר התנועה רבי אריה דרעי מקים עולה של תורה וביחד עם כל יתר חברי לסיעת ש"ס בירושלים".

הבת של דרעי - מ"מ בוועדת הרווחה

עוד נודע ל"כיכר השבת" כי בש"ס הוחלט למנות ממלאי מקום לחברי המועצה המכהנים בוועדות. בין השמות נמצא שמה של שיפי סננס - בתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי - שתמונה למ"מ בוועדה הרווחה (שתשמש בפועל כחברה בוועדה), ובצלאל בן עזרא, חתנו של הרב אליהו אביסרור, כממלא מקום בוועדת התיירות.

ל"כיכר השבת" הגיע עותק של סדר היום בישיבת מועצת העיר מחר, ובו הבקשות למינויים החדשים של המפלגה בוועדות. בש"ס אומרים הערב כי הרשימה לא מעודכנת וכי היא צפויה להתעדכן עד למחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר