כיכר TV

חשיפה: הרב אמנון יצחק מקים מערך כשרות חדש

הרב אמנון יצחק החליט לא לרוץ בבחירות, אך שוקד בימים אלו על הקמת מערך כשרות חדש תחת השם 'קהילות פז', כך נודע לכיכר השבת. עוד במבזק הערב: מה חושבים בישיבת פוניבז' על הפילוג בש"ס, ומה הקשר לפלג הירושלמי? וגם: פרשת השוחד שמטלטלת את המדינה, הרכש של כחלון ושוד עם קרמבו (כיכר TV)

(עריכה: אלימלך פלאם)

פרסום ראשון: הרב אמנון יצחק, מהדמויות המוכרות בעולם החזרה בתשובה, פועל בימים אלו להקים מערך כשרות חדש בראשותו, כך נודע ל"כיכר השבת". הגוף החדש ייקרא "בד"ץ קהילות פז" וישווק ברחבי הארץ עבור תלמידיו וחסידיו של הרב יצחק.

עד היום, צרכו חסידיו של הרב יצחק רק מוצרים בכשרויות 'העדה החרדית' והרב לנדא, אותם לא ניתן להשיג בכל רחבי הארץ. לצורך כך פועל הרב יצחק להקים את המערך החדש שישווק בשר ועופות כשהרצון הוא לשווק מוצרים נוספים תחת כשרות 'קהילות פז'.

בימים האחרונים, מרבה הרב יצחק לתקוף את תנועת ש"ס וח"כ אלי ישי על רקע הפילוג בציבור הספרדי. הרב יצחק מציג בשיעורים את מה שנעשה לו כשהקים את מפלגת 'כח להשפיע'. כעת, הסתובב הגלגל וישי פרש מש"ס לטובת מפלגה חדשה המתחרה בין היתר על קולות ש"ס.

עוד במבזק:

המאבקים בש"ס בין דרעי לישי מעניינים גם את תלמידי ישיבת פוניבז', ויש להם הרבה מה לומר למנהיגים המתכתשים. כתב "כיכר השבת" צביקה גרוניך שמע אותם.

פרשת השוחד שבה מעורבים בכירים בפוליטיקה ובמפלגת 'ישראל ביתנו', ממשיכה להסתעף. המשטרה עצרה עוזרת של סגנית השר פאינה קירשנבאום.

יו"ר כולנו משה כחלון מצרף למפלגתו מועמדים חדשים, אתמול הכריז כחלון על הרכש הראשון: מייקל אורן, ששימש שגריר ישראל בארה"ב. מועמד מעניין נוסף שהציג היום כחלון הוא אלי אלאלוף זוכה פרס ישראל למפעל חיים ומי שעמד בראש ועדת אלאלוף למלחמה בעוני.

לסיום: השודד היצירתי הבא נעזר בסכין ובקופסת קרמבו כדי לבצע שוד בחנות נוחות בנתניה. למרות היצירתיות שגילה השודד, הוא נעצר לאחר שמוכרת החנות תיארה את דמותו לשוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר