"צרחה כשהוציאו אותה מהרכב"

הפיגוע בשומרון: מאמצים להציל את חייה של בת 11

מצבה של איילה שפירא, ילדה בת 11 שנפגעה קשה בפיגוע בשומרון הוחמר וכעת קיים חשש לחייה. אביה אבנר סיפר: "היא צרחה כשהוציאו אותה מהרכב". כוחות גדולים של צה"ל עדיין סורקים את זירת הפיגוע בניסיון להתחקות אחר האחראים למעשה שנמלטו מהמקום. שמה של הילדה לתפילות: איילה בת רות (חדשות, ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
איילה שפירא (צילום: באדיבות המשפחה, צוות צחי - כוננים קרנ"ש. וידאו: יוגב אטיאס - ynet)

מצבה של איילה שפירא, בת ה-11 שנפגעה הערב (חמישי) באורח קשה בפיגוע באזור השומרון הוחמר וכעת חוששים הרופאים בבית החולים שיבא בתל השומר לחייה. איילה הובאה לבית החולים יחד עם אביה אבנר שנפצע באורח קל באירוע.

יוסי דהרי, מפקד צוות הכבאות בזירה, סיפר כי "האב אמר למתנדב הכבאות יניב ברזילי לפני שפונה כי הוא ראה שזורקים עליו בקבוק תבערה ממעלה הגבעה. הוא הוציא את הבת שלו מהרכב וסיפר כי היא צרחה עד שהוא הצליח להוציא אותה מהרכב".

לדבריו, "הגענו במהירות למקום וזיהינו רכב שכולו בוער, כשהאב עמד סמוך לרכב. את הילדה שנפגעה מכוויות בדיוק פינו מהזירה וכבר בדרך הודיעו לנו שנזרק בקבוק תבערה על הרכב".

זירת הפיגוע בשומרון, הערב (צילום: צוות צחי - כוננים קרנ"ש)

מנהל בית החולים שיבא תל השומר זאב רוטשטיין אמר: "האבא פצוע קל יחסית וסובל מכוויות שטחיות. בתו פצועה באורח קשה עם כוויות בפלג גופה הקדמי, ראשה, ידיים ורגליים. היא תאושפז במחלקת טיפול נמרץ ילדים. נעשה הכול כדי להציל את חייה". איילה סובלת מכוויות דרגה ג' ב-50% מגופה, בעיקר בפניה ובפלג גופה העליון.

בתוך כך, כוחות גדולים של צה"ל עדיין סורקים את זירת הפיגוע בניסיון להתחקות אחר האחראים למעשה, אך טרם נתפסו חשודים.

גורם צבאי העריך כי בפיגוע לקחו חלק שני מפגעים. אחד מהם התקרב לרכב בעוד חברו מאט את נתיב התנועה. כשהרכב האט בנסיעתו, המחבל שניגש לרכב השחיל את בקבוק התבערה דרך החלון ישירות על פלג גופה העליון של הילדה.

שמה של הילדה לתפילה: איילה בת רות לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר