אלי ישי בכנס בחירות ראשון: "אוהב את בניו של הרב עובדיה"

יו"ר 'ביחד' ח"כ אלי ישי קיים כנס בחירות ראשון ואמר כי תנועתו תהיה "המצפן הערכי בממשלה הבאה". העביר מסר לבני הגר"ע יוסף: "זכיתי להיות להם כאח, מוסר להם את אהבתי" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי, הערב (צילום: דוברות "ביחד")

יו"ר 'ביחד" ח"כ אלי ישי, קיים הערב (חמישי) כנס בחירות ראשון בישיבת 'כיסא רחמים' בבני ברק בהשתתפות מנהיגו הרוחני הגאון רבי מאיר מזוז. ישי אמר: "נהיה המצפן הערכי של הממשלה הבאה. אנחנו נהיה היד החזקה על הכתף של הממשלה הבאה".

ישי הציג במודעות הבחירות תמונה שלו יחד עם הרב מזוז והגר"ע יוסף זצ"ל, מודעות שיודפסו ויחולקו בכל רחבי הארץ, מה שמגביר את ההערכות כי ש"ס וישי ינהלו "קרב על המרן" במסגרת הבחירות הקרובות.

הגאון הרב מאיר מזוז אמר לפעילים: "מפה יוצאת הערב בשורה. אין חרדים, אין סרוגים, אין אשכנזים, אין ספרדים - כולנו יהודים. אין עדות. יחד שבטי ישראל".

"נהיה היד החזקה על הכתף של הממשלה הבאה. היד שתמנע מסירת שטחים" הצהיר ח"כ ישי: "היד שתמנע שחרור מחבלים. היד שתמנע הקפאת בנייה". לדבריו, מדובר ב"מהפכה פוליטית. מהפכה חברתית. מהפכה ערכית. מטרתנו לקדש שם שמיים ולהעביר מסר אמיתי שבאמת נוכל לממש. בשורה. להיות גשר".

הגר"מ מזוז, הערב (צילום: דוברות "ביחד")
בסוף דבריו פנה אלי ישי לבניו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ואמר: "אני רוצה למסור לבניו של מרן עליו השלום, שזכיתי להיות להם כאח, את אהבתי והערכתי הרבה אליהם". בדבריו רמז ישי למכתב שדרעי ביקש להוציא מבניו של הגר"ע יוסף במהלך השבוע, ללא הצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר