סדרת ספרים חדשה: פרשיות עם הרבי

20 שנה לפטירתו, יוצאת סדרת ספרים חדשה על הרבי מליובאוויטש: 'פרשיות עם הרבי', מאת הרב אהרן דוב הלפרין, המגישה אוסף סיפורים לפי סדר פרשיות השבוע (יהדות, ספרים)

הרבי מליובאוויטש זצוק"ל (באדיבות מכון אבנר, אתר חב"ד COL)

מה עוד לא נכתב בתחום סיפורי המופתים והנפלאות של הצדיקים? אין לך בימינו בית חרדי שאין בו כמה וכמה ספרים המכילים תיאורים נשגבים על גדולי האדמו"רים וצדיקי הדורות, המתארים את ראייתם המרחיקת-לכת, את גודל קדושתם ואת כוח ההשפעה של ברכותיהם הקדושות.

בשנים האחרונות נתברך מדף הספרים החרדי גם בספרות פורייה של ליקוטים מגוונים מתורתם של גדולי ישראל בדורות האחרונים, משנתם הרוחנית והליכותיהם בקודש.

אבל סדרת הספרים 'פרשיות עם הרבי' מאת עורך שבועון 'כפר חב"ד' הרב אהרן דוב הלפרין מביאה לכם אוסף חדש וראשון מסוגו, המשלב ביד אמן 'ווארטים' ו'מופתים' של כ"ק מרן האדמו"ר מליובאוויטש זי"ע. מדובר בספרים שנערכו במקצועיות רבה, הן מבחינת ייחודיות הפתגמים, הן מבחינת איכות הסיפורים והן מבחינת מלאכת הליקוט.

מבחינת ייחודיות הפתגמים, כונסו כאן לראשונה אל פונדק אחד 'ווארטים' ייחודיים מאוד, האופייניים לשיטתו של הרבי מליובאוויטש, השקפתו הטהורה על הדרך הראויה לקירוב לבבות המוני עמך בית ישראל לאביהם שבשמים ודרכו בקודש לנצל כל פרט בבריאה לעבודת השם.

מבחינת איכות הסיפורים, קובצו כאן עשרות סיפורי 'מופתים' מרתקים ונפלאים, ביניהם סיפורים שסיפרו גדולי האדמו"רים והרבנים בדור האחרון שהכירו מקרוב את הרבי. הרב הלפרין, המכהן זה קרוב ל-35 שנה כעורך של 'כפר חב"ד', ברר וניפה את הסיפורת החב"דית של דורנו והפיק ממנה את המיטב שבמיטב.

מבחינת מלאכת הליקוט, זוהי חכמה שיש עמה מלאכה. בספרי 'מעשה רבי' על פרשיות התורה הותאמו הפתגמים והסיפורים המיוחדים לכל אחת מפרשיות התורה. כך יועשר שולחן השבת שלכם בשלל רעיונות וסיפורים שיותירו את בני ביתכם פעורי פה לנוכח הגילויים החדשים והעושר הרעיוני הגלומים בין דפי הספר.

גדולי הרבנים שכבר קראו את הספרים על בראשית ושמות שכבר הופיעו, קבעו שספרי 'מעשה רבי' מביאים להתחזקות רוחנית נפלאה אצל הקוראים וגורמים להם להתייחס בהתפעלות הראויה למשנתו של הרבי מליובאוויטש ולהתוודע מקרוב להשקפת עולמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר