סקר דרמטי

ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה, 4 מנדטים לישי

מעריב: אם המפלגות הערביות ירוצו יחד, ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה. מפלגתו של אלי ישי תקבל ארבעה מנדטים בכל תרחיש • ישראל ביתנו נחלשת משמעותית ל-6 מנדטים, הליכוד והמחנה הציוני עם 23 מנדטים כל אחת • סקר וואלה: 4 מנדטים לש"ס וישי (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
זה שמתרסק וזה שעובר. דרעי וישי (צילום ארכיון: מאיר אלפסי)

הציבור הספרדי מפולג: סקר 'פאלנס' עבור עיתון 'מעריב סופהשבוע' מעלה כי אם הבחירות היו מתקיימות היום, ובמידה שהמפלגות הערביות ירוצו יחד - תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי לא עוברת את אחוז החסימה ו'יחד' בראשות ח"כ אלי ישי זוכה לארבעה מנדטים.

על פי הסקר, 'המחנה הציוני' בראשות בוז'י הרצוג וציפי לבני עם 24 מנדטים. 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו גם כן עם 23 ממנדטים. 'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט עם 18 מנדטים והמפלגות הערביות מתחזקות ל- 13 מנדטים.

'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד מתרסקת ל-11 מנדטים. 'יהדות התורה' שומרת על כוחה עם 7 מנדטים. 'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-7 מנדטים בלבד.

'מרצ' בראשות זהבה גלאון מקבלת 6. כמוה גם 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן שנחלשת משמעותית ומקבלת 6 מנדטים.

כאמור, ש"ס בראשות אריה דרעי לא עוברת את אחוז החסימה ונשארת מחוץ לכנסת. 'יחד' בראשות ח"כ אלי ישי עוברת את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים.

במידה והמפלגות הערביות לא ירצו יחד, ש"ס צפויה לעבור את אחוז החסימה עם ארבעה מנדטים, כמו 'יחד' בראשות אלי ישי שתזכה גם היא ל-4.

סקר נוסף שפורסם הבוקר באתר 'וואלה' ונערך עלי ידי מכון הסקרים TNS מעלה כי ש"ס ואלי ישי נמצאים בשוויון של ארבעה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר