הפיגוע בשומרון: שיפור במצבה של איילה שפירא

מצבה של הילדה איילה שפירא בת 11, שנפצעה אמש באורח קשה מפגיעת בקבוק תבערה רשם שיפור קל. ראש-הממשלה נתניהו ביקש להתעדכן במצבם של הילדה ואביה (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה, צוות צחי - כוננים קרנ"ש. וידאו: יוגב אטיאס - ynet)

הלילה חל שיפור קל במצבה של הילדה איילה שפירא בת 11, שנפצעה אמש (חמישי) באורח קשה מפגיעת בקבוק תבערה ברכבה. מצבה עדיין מוגדר קשה והיא מורדמת ומונשמת.

במרכז הרפואי שיבא בתל השומר ממשיכים להיאבק על חייה ולפי הדיווחים ישנה סכנה ממשית לחייה.

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש להתעדכן במצבם של הילדה ואביה שנפצע באורח קל. בשיחה עם ממלא-מקום ראש מועצת שומרון יוסי דגן הוא שמע על מצבם וביקש לחזקם. "תמסור לאיילה ולהוריה רות ואבנר בשמי שאנחנו איתם, מחזקים אותם ומבקשים לשלוח להם איחולי רפואה שלמה", אמר נתניהו.

מ"מ ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אשר הגיע לזירת הפיגוע אתמול בלילה ולבית החולים בו אושפזו הפצועים עדכן את ראש הממשלה על התקרית ועל מציאות של טרור באמצעות בקתב"ים ואבנים איתה מתמודדים תושבי האזור יום יום.

בנוסף, ביקש יוסי דגן מראש הממשלה להגיב לפיגוע באמצעות חיזוק ההתיישבות: "התשובה ההולמת ביותר לטרור מסוג זה נגד אזרחים חפים מפשע, היא חיזוק ההתיישבות היהודית. בנייה, פיתוח והתרחבות", אמר דגן לראש הממשלה.

מאז קבלת הדיווח אתמול בערב, מלווים אנשי אגף הרווחה של המועצה האזורית שומרון את המשפחה באמצעות אנשי צוות בבית החולים וביישוב עצמו. במקביל, צוות צח"י (צוות חירום ישובי), פועל בקרב התושבים. בלילה, התקיימה ישיבת חירום ביישוב עם וועד היישוב, צוות צח"י, קציני צה"ל וסגן ראש המועצה יוסי דגן.

האם סיפרה אתמול שהילדה היתה בדרכה חזרה הביתה משיעור העשרה במתמטיקה למחוננים באוניברסיטת בר אילן והוסיפה:

בקבוק התבערה נפל עליה ממש. היא הצליחה להתגלגל החוצה ובכך הצילה את חייה. אם היא לא היתה ילדה עם תושייה, לא היינו מדברים עכשיו. אני בטוחה שילדה כזאת תצליח להתגבר על זה ותצא מזה".

הציבור מתבקש להתפלל לרפואת הילדה, איילה בת רות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר