הפיגוע בשומרון

השר יעלון לאמה של איילה שפירא: "המחבל נתפס"

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון הודיע בשעה האחרונה לאמה של איילה שפירא, בת ה-11 שנפצעה אמש באורח קשה מאוד מבקבוק תבערה שהושלך לרכב בו נסעה יחד עם אביה, כי כוחות צה"ל לכדו את המחבל שביצע את הפיגוע. הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואתה של איילה בת רות (חדשות, בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה, צוות צחי - כוננים קרנ"ש. וידאו: יוגב אטיאס - ynet)

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון הודיע בשעה האחרונה (שישי) לאמה של איילה שפירא, בת ה-11 שנפצעה אמש באורח קשה מאוד מבקבוק תבערה שהושלך לרכב בו נסעה יחד עם אביה באזור השומרון, כי כוחות צה"ל לכדו ככל הנראה את המחבל שביצע את הפיגוע.

בתוך כך, במרכז הרפואי שיבא בתל השומר ממשיכים להיאבק על חייה של איילה ומצבה מוסיף להיות קשה, אך בשעות הלילה חל שיפור קל במצבה.

כזכור, הפיגוע אירע סמוך לשעה 18:30 בערב, אז השליכו פלסטינים בקבוק תבערה לעבר רכב בכביש 55, סמוך ליישוב מעלה שומרון. האב, אבנר שפירא, נפגע באורך קל ואילו בתו, איילה, נפצעה קשה עד אנוש כתוצאה מכוויות קשות.

האב משחזר את רגעי האימה (צילום: יוגב אטיאס - ynet)

כוחות הביטחון וצה"ל פתחו מיד בסריקות לאיתור האחראים למעשה ובשעות הלילה עצרו 12 מבוקשים בעיירה עזון שבאזור בו אירע הפיגוע, בחשד למעורבות באירוע. הם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

"ביקרתי הבוקר במקום הפיגוע שהתרחש אמש באזור מעלה שומרון, שם פגשתי את מפקדי הגזרה לסקירת מצב. לאחר מכן הגעתי לבית החולים תל השומר, שם ביקרתי את איילה שפירא שנפצעה בפיגוע, ושוחחתי עם הוריה", אמר מוקדם יותר היום שר הביטחון יעלון.

לדבריו, "הפעילות הצבאית והפריסה בשטח בעקבות הפיגוע הייתה מהירה. אנו נניח ידנו על מבצעי הפיגוע ואם יש להם משלחים - גם אליהם נגיע. צה"ל ושב"כ יידעו לתת מענה למצב בו יש אירועים של טרור עממי הכוללים בין היתר זריקת בקבוקי תבערה והשלכת אבנים. המאבק בפיגועים הללו מורכב ודורש פעולה נחושה ויד תקיפה, כך קורה וכך גם יהיה".

"איילה בידיים טובות של רופאים מצוינים. אני מאחל לה החלמה מהירה" אמר יעלון, "מצפה לה ולהוריה תקופה מורכבת מאוד ועליהם לאגור תעצומות נפש לקראתה. הטרור הזה מטרתו להטיל אימה על התושבים ביהודה ושומרון, אך מהיכרותי את אנשי ההתיישבות ולאחר ששוחחתי עם הוריה של איילה, ברור לי שהם לא ירתיעו אותנו".

כאמור, בשעה האחרונה הודיע יעלון לאמה של איילה כי המחבל שביצע את הפיגוע נלכד.

הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואתה של איילה בת רות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר