לפיד: נתניהו פחדן; הליכוד: לפיד מתוסכל

יו"ר יש עתיד תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכינה אותו 'פחדן' ו'לא אמיץ'. לפיד מתח ביקורת על ניהול מבצע צוק איתן וזכה לתגובה חריפה מהליכוד: "פוליטיקאי מתוסכל" (חדשות)

יאיר לפיד (צילום: ירון ברנר - ynet)

שר האוצר לשעבר ויו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד תקף בסוף השבוע את ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסו למבצע "צוק איתן" והגדיר את נתניהו כ"פחדן" ו"לא אמיץ". הערב (מוצאי שבת) ענה הליכוד ללפיד במילים חריפות לא פחות: "דברי הבל מפיו של פוליטיקאי כושל, מתוסכל ומבוהל, שתמך גם הוא במדיניותו התקיפה והשקולה של ראש הממשלה במהלך המבצע".

מדברי לפיד, "לנתניהו הייתה חרדה שלא נראינו מספקי נחושים במהלך המבצע ואז הליכה לוועידת התרומות הייתה נראית כחולשה. לא היה מאמץ וזו טעות. זה ניסיון מתמיד של ראש הממשלה לא לעשות שום דבר. אם אתה לא עושה שום דבר בשביל מה אתה בשלטון?".

"לפני שבאנו" הוסיף לפיד, "היו 30 שרים, 3 שרים ללא תיק. אנחנו עצרנו את זה, בממשלה הזו היו 21 שרים ולא היו שרים ללא תיק, במסגרת שינוי שיטת הממשל".

"אם הם יחזרו ויקלקלו כל דבר טוב שנעשה" המשיך לפיד, "הוא יחזיר את הממשלה ל-30 שרים, יבטל את שעון החורף, שלא יהיה שיוויון בנטל, לבטל את התוכנית הלאומית לניצולי השואה. אנחנו לא ניתן לו לבטל את כל מה שעבדנו עבורו".

בליכוד כאמור הגיבו בחריפות לדברי לפיד, ואמרו כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו הנהיג את מבצע צוק איתן בנחישות, בתקיפות ובעוצמה, אך גם באחריות ובשיקול דעת. השיקולים המרכזיים אשר עמדו לנגד עיניו הם השלמת היעדים והמשימות שהוטלו על צה"ל, לרבות חיסול מנהרות הטרור ופגיעה קשה בתשתיות חמאס, תוך שמירה מירבית הן על חיי אזרחי ישראל והן על חייהם של חיילי צה"ל בזירת הלחימה".

"אזרחי ישראל יודעים כי אלה הן העובדות לאמיתן וכי האתגרים הביטחוניים העצומים הניצבים בפני ישראל מחייבים מנהיגות מנוסה, אחראית ונחושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר