איילה שפירא שנפצעה בפיגוע עברה ניתוח ראשון בהצלחה

איילה שפירא בת ה-11 שנפצעה באורח קשה מבקבוק תבערה בשומרון, עברה בסוף השבוע ניתוח ראשון, אך היא עדיין נמצאת בסכנת חיים. כך עדכנה מחלקת טיפול נמרץ בשיבא (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרכב שעלה באש (צילום: צוות צחי - כוננים קרנ"ש)

איילה שפירא, הילדה בת ה-11 שנפצעה באורח קשה ביום חמישי מבקבוק תבערה שנזרק לעבר הרכב בו נסעה עם אביה, עברה השבת ניתוח ראשון בהצלחה, אך היא עדיין בסכנת חיים. כך עדכן הערב (מוצאי שבת) בית החולים שיבא.

ד"ר איתי פסח, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ ילדים אמר כי "הילדה הובאה לפה שלשום כשהיא סובלת מכוויות נרחבות ברחבי גופה. היא עברה ניתוח ראשון בסדרה של ניתוחים שצפויים לה לטיפול בכוויות ולהבטחת נתיב האוויר שלה. מצבה מוסיף להיות קשה אך יציב".

"אנחנו מקווים שהיא תמשיך להישאר יציבה גם בימים הקרובים. היא עדיין בסכנת חיים אך מצבה השתפר מאז שהגיעה. היא תמשיך להיות מאושפזת בטיפול נמרץ גם בימים הקרובים, וצפויים לה ניתוחים וטיפולים נוספים בשבועות הקרובים".

(צילום: צוות צחי - כוננים קרנ"ש)

כזכור, איילה מאושפזת בשיבא כשהיא סובלת מכוויות נרחבות, מורדמת ומונשמת. מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית, פרופ' אייל וינקלר, עדכן בסוף השבוע את ההורים כי הדרך לשיקום הילדה עשוייה להיות ארוכה בשל הכוויות הנרחבות מהן היא סובלת.

"אשפוזים במצבים כאלה יכולים להימשך חודשיים-שלושה, ושחזורי הפנים יכולים להימשך עוד יותר, אבל אנחנו חדורי רצון להצליח ואופטימיים" אמר פרופ' וינקלר.

האב, אבנר, שנפצע גם הוא בפיגוע ומצבו מוגדר קל, מתח ביום שישי ביקורת על שר הביטחון שהגיע לבקר אותו, ואמר כי "כל העניין הזה הוא חלק מהמלחמה הכוללת שמתנהלת בינינו, וצה"ל מנהל אותה כאילו היה משטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר