הותר לפרסום: מבצעי פיגוע בקבוק התבערה נלכדו

לפי השב"כ, שני צעירים בהם נער בן 16, הודו בביצוע הפיגוע בו נפצעה באורח קשה ילדה בת 11. בסוף השבוע עברה הילדה ניתוח בהצלחה, אך לפי הרופאים היא עדיין בסכנת חיים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: צוות צחי כוננים קרנ"ש)

שירות הביטחון הכללי התיר הערב (מוצאי שבת) לפרסום כי לאחר מאמץ מודיעיני נלכדו שני המחבלים שביצעו את פיגוע בקבוק התבערה סמוך למעלה השומרון בו נפגעה איילה שפירא, ילדה בת 11 באורח קשה. לפי הודעת השב"כ החשודים נעצרו שעות ספורות לאחר הפיגוע.

החשודים הם צעירים תושבי הכפר עזון שבשומרון. השניים, בהם קטין בן 16, הודו בחקירתם בביצוע המעשה, וסיפרו כי יצאו מהכפר בו התגוררו לעבר הכביש בכדי להשליך בקבוקי תבערה על רכבים ישראלים. הם המתינו בצד הדרך, וכשהבחינו ברכבים הדליקו את בקבוק התבערה והשליכו אותו לעבר הרכב בו נסעו שפירא בת ה-11 ואביה אבנר.

(צילום: צוות צחי כוננים קרנ"ש)

ד"ר איתי פסח, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בשיבא עדכן הערב כי "הילדה הובאה לפה שלשום כשהיא סובלת מכוויות נרחבות ברחבי גופה. היא עברה ניתוח ראשון בסדרה של ניתוחים שצפויים לה לטיפול בכוויות ולהבטחת נתיב האוויר שלה. מצבה מוסיף להיות קשה אך יציב".

"אנחנו מקווים שהיא תמשיך להישאר יציבה גם בימים הקרובים. היא עדיין בסכנת חיים אך מצבה השתפר מאז שהגיעה. היא תמשיך להיות מאושפזת בטיפול נמרץ גם בימים הקרובים, וצפויים לה ניתוחים וטיפולים נוספים בשבועות הקרובים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר