הקלטת המסעירה

ח"כ בכיר: "זו מכה אנושה שמטרתה לרסק את ש"ס"

בש"ס החליטו בשלב זה שלא להגיב לקלטת שהודלפה, מאחר ועדיין לא ברור האם אלי ישי, שהבטיח לחשוף את הקופסה השחורה, הדליף את הקלטת. ישי עצמו כמו גם רבו הרב מאיר מזוז מכחישים, וכך גם בני משפחתו של מרן, שמאיימים כי בידיהם תיעוד חמור הרבה יותר נגד ש"ס. ח"כ בכיר: "זו מכה אנושה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בקלטת שהולדפה (צילומסך: חדשות 2)

הקופסה השחורה נפתחה: בבוקר שאחרי חשיפת קלטת הווידאו בה נראה מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, מדבר בחריפות רבה נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, בש"ס עדיין בהלם מהעזות וההידרדרות החמורה, בחשיפת וידאו כזה לציבור.

בש"ס קיימו אמש הערכת מצב כיצד להגיב לקלטת. חברי הכנסת הביעו את זעמם הרב לנוכח הצעד החמור וביקשו להתראיין ולהגיב בחריפות נגד האשמים אך בשלב זה הוחלט בתנועה שלא להגיב.

אחת הסיבות לשקט הזמני היא מאחר ועדיין לא ברור האם באמת יו"ר 'יחד' ח"כ אלי ישי שפרש מש"ס ואיים כל העת לחשוף את "הקלטת השחורה" הוא זה שהדליף את הקלטת.

ישי עצמו מכחיש כי הוא זה שעומד מאחורי הפרסום, גם מקורביו מכחישים. יש הטוענים כי מי שעומד מאחורי פרסום הקלטת הם בני משפחתו של הגר"ע יוסף, להם יש סכסוך לא קטן עם אריה דרעי.

צפו: מרן הגר"ע יוסף נגד אריה דרעי (צילום: מתוך חדשות 2)

"עברנו לילה קשה", אומר הבוקר ח"כ בכיר בש"ס ל"כיכר השבת", "יש כאן מישהו עם מטרה ברורה, לרסק את תנועת ש"ס, מי שהוציא את הקלטת זו המטרה הברורה שלו. אינני יודע אם זה אלי ישי, אך ברור לי שמי שעה את זה רוצה לרסק את מפעל חייו של מרן, לא את אריה דרעי".

באשר למכה התדמיתית לתנועה ולדרעי העומד בראשה בעקבות הקלטת, אומר חה"כ: "לאריה דרעי ייקח זמן להתאושש מהפרסום, אם בכלל. זו מכה קשה עד אנושה. אבל לא בזה אנו מתעסקים, אלא במפעל חייו של מרן שנמצא בסכנה".

בינתיים, גם מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הגאון רבי מאיר מזוז מכחיש את המעורבות של אלי ישי בהדלפת הקלטת ואומר: "מה שהיה הערב (הפרסום בחדשות 2. י"כ) לא על דעתנו ולא על דעת אלי. בכלל לא היה לנו קשר לזה. מישהו עשה את זה על דעת עצמו. לא יודע מי. אחר כך יתבררו ויתלבנו העניינים".

עם זאת, גם בני משפחתו של מרן הגר"ע יוסף מכחישים כל קשר להדלפת קלטת הווידאו ולא חוששים לשלוח מסר מאיים לדרעי אם יתקוף אותם: "אין לנו קשר לחשיפת ה'לטת. אנחנו הקלטנו כשהרב ידע שהוא מוסרט, אנשיו של דרעי תקפו אותנו מעל גבי כל עיתון, הלכנו לרב שאמר את אשר אמר. מי שטוען שזה נעשה במחשכים הוא אינו אלא שקרן".

"הפרסום לא על דעתנו, מי שפרסם זאת פגע בכבודו של רבינו הגדול", מוסיפים בני המשפחה, "אבל שאף אחד לא ינסה לבוא ולהאשים את המשפחה הקרובה, אם היה למישהו מהם אינטרס להזיק לדרעי אז לא חסרים תיעודים הרבה יותר קשים מהשנתיים האחרונות לחיי מרן, תיעודים שיגרמו לראשי ש"ס להזיע ימים ולילות, אז בבקשה להפסיק אם מסע ההשמצות נגד משפחת יוסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר