סערת הקלטת

חברי כנסת בש"ס: "חייבים לערב פה את גדולי ישראל"

הדלפת הקלטת מביתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל מעוררת דאגה עמוקה בקרב חברי הכנסת בתנועת ש"ס • בצל ההתעלמות מאלי ישי, אומרים חברי הכנסת כי "עכשיו הגיע הזמן שגדולי ישראל יעשו הכל, בכדי לגשר. זה לא לפוליטיקאים, זה רק רבני ישראל, שהם ישבו ויגיעו להחלטות. הציבור בורח" (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף זצ"ל (צילום: שלומי כהן - כיכר השבת)

סערת הקלטת: חברי כנסת בתנועת ש"ס חוששים הבוקר (שני) כי בעקבות הסערה שיצרה הקלטת שהודלפה עם דבריו של מרן הגר"ע יוסף, הסקרים שנותנים לש"ס ארבעה מנדטים יתממשו.

הבוקר, חברי הכנסת של המפלגה בוחרים שלא לתקוף את ח"כ אלי ישי, שהחשד הראשון להלדפת הקלטת הופנה כלפיו בעקבות איומיו לחשוף את "הקופסה השחורה", מאחר וחלקם מבינים כי ייתכן וישי לא עומד מאחורי ההדלפה.

עם זאת, רובם חוששים הבוקר שהמפלגה שמרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, הקים בעשר אצבעותיו, ועמד בראשות הנהגתה הרוחנית במשך עשרות בשנים, הולכד לאיבוד ומי שינזקו מכך בראש ובראשונה יהיה הציבור הספרדי.

"גדולי ישראל חייבים להתערב", אומרים חברי כנסת במפלגה הספרדית, "אנחנו חצי מיואשים מהניסיונות, עכשיו הגיע הזמן שגדולי ישראל יעשו הכל, אבל הכל, בכדי לגשר בין אריה דרעי לאלי ישי. המפלגה מתרסקת, הציבור בורח, הוא לא הולך לאלי ישי אבל הוא בורח".

לדברי חבר כנסת בש"ס: "מועצת חכמי התורה חייבת להתכנס יחד עם הגאון הרב מאיר מזוז, להיכנס לחדר סגור ולגשר, להגיע לעמק השווה ולהתאחד, עכשיו זה לא עת למחלוקות. אסור לאלי ישי ואריה דרעי להתערב, זה לא לפוליטיקאים, זה רק רבני ישראל, שהם ישבו ויגיעו להחלטות, למה אנחנו צריכים לחכות? שש"ס תקבל מנדט בסקרים? למה? עולם התורה הספרדי נמצא לפני מכת מוות".

בכיר אחר בש"ס אומר הבוקר: "דרעי עובר שעות קשות, הוא עדיין לא מבין מי הוציא את ההקלטה, הוא חושד בכמה אנשים, אבל זה לא מה שמעניין אותו, הוא חטף מכה תדמיתית שהוא מאמין שעם הזמן הוא יתגבר עליה, אבל גם הוא מבין שש"ס נמצאת לפני התרסקות וצריך מישהו שילחץ על הברקס. לעצור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר