התקפה חריפה • צפו

הגאון רבי דוד יוסף: אלי ישי הודח בבושת פנים ע"י אבא

יממה לאחר הדלפת הקלטת של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, ובה דברים שאמר בביתו נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, עלו בניו ובנותיו לתפילה בציונו. הגאון רבי דוד יוסף יצא במתקפה חריפה נגד אלי ישי: "הוא הודח בבושת פנים ע"י אבא, הוא חצוף שלא בוחל בשום אמצעים, נאחז בקרנות המזבח" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי דוד יוסף בציון אביו, בצהריים (צילום: כיכר השבת)

סערת הקלטת: יממה לאחר הדלפת קלטת הווידאו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, ובה דברים שאמר בתוך ביתו נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי, עלו בניו ובנותיו לציונו בבית הקברות בסנהדריה.

בין המשתתפים נראו בנו הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, הגאון רבי משה יוסף והרבנית עדינה בר שלום. בנו הגאון רבי אברהם יוסף בחר להחרים את התפילה המשפחתית.

במהלך התפילה במקום, תקף הגר"ד יוסף בחריפות רבה את ח"כ אלי ישי שפרש מש"ס והקים את מפלגת 'העם איתנו', שהיה הראשון שהואשם בהדלפת הקלטת בעקבות האיומים שהשמיע בעבר, למרות שהכחיש זאת.

"אלי ישי הודח מש"ס בבושת פנים על-ידי אבא", אמר הרב דוד יוסף, "הוא חצוף שלא בוחל בשום אמצעים, הוא נאחז בקרנות המזבח, הוא עשה לנו הרבה עוגמת נפש".

בפתח דבריו, אמר הגר"ד יוסף: "באנו לכאן לבכות ולבקש סליחה על הביזיון הנורא שנעשה לזכרו של מרן האבא. אוי לנו שהגענו למצב כזה שאנחנו צריכים לבוא לפה על דבר כזה, הכאב נורא, על ביזיון כבוד התורה".

"אלו שעשו כך אין להם מחילה, אבל אנחנו הבנים, באנו להביע מחאה, יש לנו חובה להביע מחאה להביע את הכאב שלנו על מה שנשעה ואנחנו אומרים סליחה אבא, על ביזיון כבוד התורה שלך", הוסיף הרב דוד יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר