תנועת ש"ס נגד האלימות: "מגנים זאת בכל פה, עלינו לנהוג על פי דרכו של מרן"

שלושה עיתונאים הותקפו אמש ליד מאהל 'שאגת אריה 2' שהוקם כדי למנוע את התפטרות אריה דרעי. בתגובה, ש"ס מוציאה הודעת גינוי חריפה נגד כל אלימות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ההמונים במאהל 'שאגת אריה 2', אמש (צילום: יונתן סינדל - פלאש 90)

הפילוג הספרדי: המתח העצום בציבור הספרדי בעקבות פרישתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי והקמת המפלגה החדשה בראשות ח"כ אלי ישי גוררים אי אלו פעילים למחוזות אלימים.

ברחוב הקבלן בשכונת הר נוף בירושלים, בסמוך לביתו של אריה דרעי, הוקם מאהל 'שאגת אריה 2', מאהל בו תומכיו מבקשים ממנו להישאר בש"ס ולבטל את מכתב ההתפטרות שלו.

אך המאבק והמחאה הפך אתמול לאלים, שלושה עיתונאים הותקפו בסמוך למאהל בעקבות הטענה כי דיווחו נגד דרעי ונגד תנועת ש"ס.

בנוסף גובר החשש בקרב שני הצדדים כי המאבק הפוליטי בין שתי המפלגות הולך ומדרדר והופך אט אט לאלימות פיזית.

בעקבות האלימות אתמול, מוציאה תנועת ש"ס הודעה מיוחדת בה היא מגנה בחריפות את האלימות, קוראת להרגעת הרוחות ומתנערת מאותם פעילים שנוקטים בדרכים הללו.

בהודעת ש"ס נאמר כי "תנועת ש"ס נחרדה לשמוע כי קומץ צעירים המשייכים עצמם לתנועתה נוהגים באלימות מילולית ופיזית, כלפי עיתונאים וכלפי מי שאינו סבור כמותם".

"אנו מגנים זאת בכל פה וקוראים בפני פעילי ש"ס בכל הארץ, לא לנהוג בשום דרך של אלימות, הן מילולית וכל שכן פיזית", נאמר בהודעת התנועה.

עוד נאמר כי "כבודו של מרן עומד לנגד עינינו ולא שום טובה אישית, ומשכך עלינו לנהוג על פי דרכו של מרן ולא על פי דרכם של עוקרי מורשתו ותורתו. אין לנו שום חלק או שייכות להתנהגות פרועה ושלוחת רסן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר