פרסום ראשון

מגעים לשלום: הרב בעדני הגיע לביתו של הרב עמאר

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי שמעון בעדני הגיע הערב למעונו של הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר בשכונת גבעת המבתר בי-ם. ל"כיכר השבת" נודע כי הפגישה נערכת כחלק מהמאמצים להגיע לשלום ספרדי. השבוע דחה הגר"מ מאזוז את ניסיונותיו של הרב עמאר לפייס בין הרבנים (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר והגר"ש בעדני (צילום: שלום לביא)

פרסום ראשון: חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני הגיע הערב (רביעי) למעונו של הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר בשכונת גבעת המבתר בירושלים. ל"כיכר השבת" נודע כי הפגישה נערכת כחלק מהמאמצים להגיע לשלום בציבור הספרדי.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", בימים באחרונים הביע הראשל"צ הגר"ש עמאר את דאגתו מהקרע העמוק בציבור הספרדי, והוא פועל רבות בניסיון לאחד את השורות בין גדולי ישראל ולהביא לסיום הקרע.

שלשום, דחה הרב מזוז את הניסיונות של הרב עמאר והבהיר לו כי אין לו התנגדות לעשיית שלום בציבור הספרדי - אך רק לאחר הבחירות. אתמול הגיעו עשרין וחמישה סגני ראשי ערים מש"ס למעונו של הראשל"צ הגר"ש עמאר לפגישה בה ביקשו ממנו שיפעל לשלום בציבור הספרדי.

השבוע נפגש הגר"ש עמאר עם מנהיגו הרוחני של ח"כ אלי ישי הגאון רבי מאיר מזוז, ואתמול הגיע הרב עמאר למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר