מדוע חיים הופמן פוטר מ'קול חי'?

חיים הופמן, מפיק התוכנית של מנחם טוקר ברדיו קול חי, פוטר מתפקידו. לטענתו, הפיטורין באו לאחר שהעלה לשידור את ח"כ אלי ישי. ימים קודם לכן מונה לו מחליף (מדיה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חיים הופמן (צילום: באדיבות המצלם)

חיים הופמן, מפיק תוכנית 'זמן אוויר' ברדיו קול חי בהגשת מנחם טוקר, פוטר מתפקידו. הופמן טוען כי הסיבה לפיטוריו נבעה ממניעים פוליטיים וזאת לאחר שקיבל את מכתב הפיטורין רגע אחרי סיום התוכנית שבסיומה העלה לשידור את חבר הכנסת אלי ישי.

בתגובה שמסר ל"כיכר השבת", רומז הופמן לכך ואומר כי "פיטורי נעשו בגלל מעשה פוליטי כזה או אחר, ואני מקבל זאת בהבנה רבה, זכותו של כל עסק להחליט את המוצר שרוצה לשווק, ולכן מקבל זאת בהבנה גמורה".

הופמן הוסיף ומסר כי "בתוך כל זאת ברצוני להודות מאוד להנהלת רדיו קול חי אשר נתנו בי אימון קרוב לשלוש שנים, ולחבר דקטריון התחנה מר עידו ליבוביץ, ולמנהל התוכניות החביב בצלאל קאהן ולכל הטכנאים המוכשרים שלקחו חלק בלתי נפרד מהצלחתי ולאחרון חביב, איש יקר ומקצוען ואיש רדיו אמיתי ברמ"ח איבריו חברי הטוב מנחם טוקר, אשר ללא כל ספק הצליח להביא בתוכניתנו מדי יום שיא חדש של רייטינג ברמה גבוה ומקצועית".

ל"כיכר השבת" נודע כי מספר ימים לפני שהופמן קיבל את מכתב הפיטורין, מונה לו מחליף בשם דודי איינוהרן, מינוי שמטיל ספק על הטענה כי פוטר "בגלל מעשה פוליטי".

"השתדלתי תמיד להיות אובייקטיבי עם כולם, ואלי ישי עלה לשידור כפי שכל אנשי הציבור עלו לתוכניות שלנו, אצלי באופן אישי אין סלקציה. ואני מאחל לדודי הרבה הצלחה בתפקיד", מוסיף הופמן.

מנחם טוקר מגיש התוכנית הגיב על כך בדף הפייסבוק שלו: "חלק עצום בהצלחת תכנית הצהריים שלנו 'זמן אוויר', שייך לעורך ולמפיק שלי חיים הופמן. היום, לאחר שנתיים, הופמן עוזב אותי. חיים, אני ארגיש בחסרונך. מקווה שהמאזינים פחות. תודה על הכל! בהצלחה".

ביקשנו את תגובת רדיו קול חי אך זו טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר