פרסום ראשון

הגר"מ מזוז במכתב לאריה דרעי: 'למה אתה מתפטר?'

הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד - העם אתנו", של ח"כ אלי ישי, שיגר מכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי בו הוא מחזק את ידיו וכותב לו: "למה אתה מתפטר? חזק ואמץ!". הרב מזוז מוסיף ומבהיר: "ידינו לא שפכו את הדם הזה (הקלטת) וענינו לא ראו". פרסום ראשון (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב מאיר מזוז (צילום: דובי קורן)

הקרע בש"ס • פרסום ראשון: הגאון רבי מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' ומנהיגה הרוחני של מפלגת "יחד - העם אתנו", של ח"כ אלי ישי, שיגר אמש (רביעי) מכתב ליו"ר ש"ס אריה דרעי בו הוא מחזק את ידיו ושואל אותו מדוע הוא מתפטר.

במכתב, מדגיש הגר"מ מזוז כי למפלגת 'יחד' אין קשר לקלטת הווידאו שבה נראה מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל תוקף את דרעי ומסביר מדוע אינו רוצה להחזיר את דרעי לש"ס.

במשך ימים הואשם ח"כ אלי ישי כי הוא זה שעומד מאחורי הדלפת הקלטת שגרמה לדרעי לפרוש מהכנסת, אך ישי הכחיש. כעת גם הגר"מ מזוז מכחיש ואף מחזק את ידיו של דרעי.

במכתב כותב הגר"מ מזוז לדרעי: "לר' אריה הי"ו. ידינו לא שפכו את הדם הזה (הקלטת) ועינינו לא ראו, למה אתה מתפטר? חזק ואמץ! מאיר מזוז".

בימים האחרונים, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", נועד הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר עם הגר"מ מזוז, כחלק מהמאמצים שהוא נוקט בכדי להשכין שלום בציבור הספרדי.

הרב עמאר הציע לרב מזוז לצאת לדרך של אחדות אך הרב מזוז דחה את בקשתו ואמר כי הוא מוכן לעשות אחדות רק לאחר הבחירות. למרות זאת, הרב עמאר ממשיך במאמציו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר