בית הגראי"ל שטיינמן: "מרן מודאג מהמצב בש"ס"

בביתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן מבהירים כי הוא מודאג מהמצב של ש"ס אך טרם הכריע האם וכיצד לפעול. גורם ב'דגל' עוקץ את דרעי שלא התייעץ לפני שפרש (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: בחצרות רבינו)

המשבר הפנימי בתנועת ש"ס והתפטרותו של היו"ר אריה דרעי גורמים לטלטלה רבה בקרב הציבור הספרדי והמגזר החרדי כולו תוך הבעת החשש הכבד מפני ירידת כוחם של המפלגות החרדיות והקטנת הנציגות הדתית בכנסת הבאה.

בימים האחרונים התרבו הדיווחים והשמועות כמו גם ההערכות הפוליטיות כי בשל עוצמת המחלוקת והפחד מאיבוד הכוח החרדי לא יהיה מנוס ובסופו של דבר ייאלץ מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן להיכנס לעובי הקורה להתערב בנושא ולדון בעניין המאיים לפגוע ביהדות החרדית כולה כמו גם בנוסף בעולם התורה.

בכירי 'דגל התורה' ובבית מרן ראש הישיבה אומרים ל"כיכר השבת" בתגובה כי "בימים האחרונים הגיעו לראש הישיבה, ראשי ישיבות ספרדים ואשכנזים על מנת שיתערב במצב לאור המצוקה האפשרית של הקטנת הנציגות החרדית".

לדבריהם, "מרן שליט"א מודאג מהענין. וכתוצאה מכך בימים אלו נבדקים ומתלבנים נושאים מסויימים, ואנו מעריכים כי לאחריהם, יכריע האם וכיצד לפעול".

"מן הראוי להבהיר שוב", אומרים בבית מרן ראש הישיבה, "לאותם תמימים או מוסתים, כי מרן שליט"א מעולם לא תמך במפלגתו של אלי ישי, וישי לא נכנס לבית מרן שליט"א לאחר שהודיע על פרישתו מתנועת ש"ס".

בתוך כך אמר ל"כיכר השבת" גורם בכיר ב"דגל התורה", כי "כל הניסיונות הזולים לייצר כביכול לחץ על מרן ראש הישיבה שליט"א מבזים ומשפילים לעושיהם".

כמו כן ציין הגורם, תוך שהוא משגר עקיצה לאריה דרעי, כי "גם אריה דרעי וגם אלי ישי לא התייעצו עם מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א טרם הודעתם על הפרישה מש"ס".

יצויין כי לסוג ההכרעה נצטרך כמובן להמתין ולצפות ולהערכת גורמים פוליטיים ייתכנו אף הצעות מפתיעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר