מיכאל בן ארי למשה פייגלין: "חזור הביתה"

לאחר שנפלט מרשימת 'הליכוד' לכנסת, למקום לא ריאלי, זוכה חבר-הכנסת משה פייגלין לקריאה מצד יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי שקורא לו לשוב הביתה (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מיכאל בן ארי (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

לאחר שנפלט מרשימת 'הליכוד' לכנסת, למקום לא ריאלי, זוכה חבר-הכנסת משה פייגלין לקריאה מצד יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי שקורא לו לשוב הביתה.

בן ארי, שיגר מכתב לפייגלין, בו הוא כותב לו: "זו השעה לאיחוד כוחות כדי להוביל את המחנה הלאומי. היום גם אתה מבין שהליכוד הוא לא יותר מאוסף אופורטוניסטים, שהובילו את מדינת ישראל לאסון אחרי אסון, והכל בשם 'הימין' כביכול".

"מנחם בגין היה הראשון לגרוש יהודים והחרבת יישובים, הוא גם זה שהכיר ב'זכות ההגדרה העצמית של העם הפלשתיני', הגדרה שמפלגת העבודה בראשות גולדה מאיר דחתה מכל וכל. יצחק שמיר היה ראשון לקיום שיחות ארגון הטרור אש"ף בוועידת מדריד, ואת אסון 'ההתנתקות' והקמת מדינת החמאס על צווארה של ישראל, הביאו עלינו שוב אנשי ליכוד", מאשים בן ארי.

בן ארי ממשיך וכותב לפייגלין כי "הניסיון להשתלב מבפנים ולגרור את הליכוד אחריך, לא צלח. הגיעה העת לסלול דרך מבחוץ ולבנות הנהגה יהודית לאומית באופן ישיר, מבלי לתת הכשר למנהיג שחרט על דגלו את 'חזון שתי המדינות'. אני קורא לך לשלב ידים במרוץ לכנסת הבאה. למפלגה שתפנה אל הקהל המאוכזב ממפלגות שאומרות ימין ומבצעות את מצע השמאל".

"מפלגה זו שתשלב בתוכה את הכוחות הלאומיים הנאמנים מהמגזר התורני ומהמגזר הכללי, תתן מענה לדרישה של המונים בציבור שמאסו ב'תוכניות הרגעה', בשחרור מחבלים וברפיסות בפני האויב, והכל בשם 'הימין'", כותב בן ארי.

את מכתבו הוא מסיים וכותב: "משה ידידי, הגיע הזמן לחזור הביתה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר