הגר"ש עמאר: "בגלל שיש בחירות התורה התחלפה?"

רבה הראשי של י-ם הגר"ש עמאר מתח ביקורת על הפילוגים בציבור החרדי על רקע הבחירות וקרא לאחדות וחיזוק בלימוד התורה: "גם בימים של בחירות אין פטור. יש חיוב כפול" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר (צילום: פלאש 90)

הפילוג בציבור החרדי: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התייחס בשיעורו השבועי למחלוקת בציבור החרדי ולקרע העמוק שמביא לזלזול בגדולי ישראל ושנאת חינם.

"רבותי" קרא הגר"ש עמאר בשיעורו: "גם בימים של הבחירות, נשכח השטויות ונרבה בלימוד תורה, אין פטור מלימוד תורה, להיפך - יש חיוב כפול ומכופל".

בהמשך התייחס הרב שוב למחלוקת בציבור הספרדי: "גם נזהר בפינו ולשוננו, שלא נעבור עבירות שאין להם שום היתר, בגלל שיש בחירות התורה התחלפה? אדם יתבונן ולא ייתן עצמו הפקר ליצרו".

"גם נזהר בשנאת חינם" הוסיף הראשל"צ: "יהיה אשר יהיה. הרוחות מתלהטות, לא אכפת להם? זה אומר ככה וזה אומר ככה, אני לא מדבר על... כולם! אצל הגויים זה דרכם, אבל אצלנו? כל מילה זו עבירה, כל עלבון זה חט גדול".

"צריכים לשמור עצמינו, כל אחד יעשה מה שצריך, אבל ישמור פיו" סיכם הגר"ש עמאר את דבריו. יצויין, כי בימים אלו פועל הגר"ש עמאר בכדי לנסות ולהביא לשלום כולל בציבור החרדי-ספרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר