פרשת הקלטות

דרעי חוזר לש"ס? "מי שלא משנה את דעתו הוא חמור"

יו"ר ש"ס אריה דרעי, שפרש לפני פחות משבוע מהכנסת, רומז על שובו בקרוב. בראיון לתכנית "עובדה" עם אילנה דיין אמר דרעי כי "אדם שלא משנה את דעתו או לא מוכן לשמוע דעות אחרות הוא לא בן אדם, הוא חמור". דרעי טען כי ידע על הקלטת כבר כחודש לפני הפרסום, אך לא האמין שהיא תצא לתקשורת (חרדים)

דרעי בראיון (צילום: "עובדה", מחר ב-21:00 ב"קשת")

פחות משבוע לאחר שהודיע על פרישתו מש"ס בעקבות פרסום הקלטת בה נראה מרן הגר"ע יוסף זצ"ל מתבטא נגדו, אריה דרעי רומז כי יחזור כבר בקרוב לש"ס. בראיון ל"עובדה" עם אילנה דיין שישודר במלואו מחר (שני), טוען דרעי כי ידע מזה כחודש על הקלטת, אך לא האמין שישי יפרסם אותה.

דרעי נשאל מתי נודע לו על פרסום הקלטת והשיב: "ממש בעשרים לשמונה. כבר למעלה בחודש שאני יודע בידיעה ברורה על הקלטת, רבנים אמרו לי שאלי ישי בא אליהם והראה להם אותה. לא העלתי על דעתי (שהיא תפורסם), הוא הבטיח להם ואמר להם שחלילה וחס שהיא תצא".

כשנשאל על תוכן הקלטת אמר דרעי: "אני מוכן שימשיכו להגיד לי את כל ההשמצות הללו, שאני גנב ועצמאי. אני לא אכנס לזה - כי אז אני נכנס למלכודת שרצו להכניס אותי. אני יודע דבר אחד, שבשעת יציאת נשמתו ידו הייתה בידי ונפרדתי ממנו כמו שבן נפרד מאב". הוא הגדיר את דברי הגר"ע בקלטת "כמו שאני מדבר לבן שלי כשאני כועס קצת".

בהמשך נשאל דרעי אם יחזור לש"ס בקרוב וענה: "אני לא יודע עדיין. אדם שלא משנה את דעתו או לא מוכן לשמוע דעות אחרות הוא לא בן אדם, הוא חמור".

"עובדה", מחר ב-21:00 ב"קשת"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר