הטייסים באל על פתחו בשביתת פתע: 'מצוננים'

טייסים של חברת אל על פתחו הערב בשביתת פתע וגרמו לשיבוש הטיסות. גורם בהנהלה: חלק מהטייסים מדווחים על הצטננות ולא עונים לטלפונים. הרקע: אי-הוספת תקנים (תיירות)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(Moshe Shai/FLASH90)

אנשי צוות אוויר בחברת אל על פתחו היום (ראשון) בשביתת פתע וגרמו לשיבוש מספר טיסות. גורם בהנהלה אמר כי בשעות הצהריים החלו מספר טייסים לדווח על הצטננות וטייסים אחרים אינם עונים לטלפונים.

לטענת הטייסים, הנהלת החברה אינה מוכנה לחתום עימם על הסכמי עבודה חדשים ולהוסיף תקנים חדשים.

בעקבות העיצומים צפויות טיסות אל על לניו יורק, לונדון, קייב ובודפשט להידחות במספר שעות. טיסה 027 לניו יורק שהייתה אמורה להמריא בחצות וחצי, נדחתה ל-5:20; טיסה 317 ללונדון שהייתה צפויה להמריא ב-17:15, יצאה באיחור של שעתיים. טיסה לבודפשט נדחתה ל-5:20 בבוקר והטיסה לקייב צפויה להמריא רק מחר ב-9:10.

הנהלת אל על ביקשה מבית הדין לעבודה בתל אביב להורות לנציגי ההסתדרות ולנציגות העובדים לוודא קיום של 'שקט תעשייתי' ולאסור שיבושי עבודה או עיצומים כלשהם.

מהנהלת אל על נמסר בתגובה: "בתקופה האחרונה נאלצת אל על להתמודד עם שיבושים בלוחות הזמנים ובהצבת המטוסים, עקב אי-זמינות מכוונת של טייסים וחוסר נכונות מצדם לבצע טיסות מסוימות.

"בשל הפגיעה בלקוחות החברה כתוצאה משיבושי לוחות הזמנים וביטולי הטיסות, פנתה הנהלת החברה היום לבית הדין האזורי לעבודה, על מנת שיורה לטייסים לחדול משיבושי הטיסות ולשוב מיד לעבודה סדירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר