שמחה מרגשת

כשנה לאחר אסון ההרעלה: בן נולד לשמעון ומיכל גרוס

כשנה לאחר שאיבדו את שתי בנותיהם באסון ההרעלה בשכונת גבעת מרדכי בבירה, שמעון ומיכל גרוס חובקים בשעה טובה בן נוסף. ההורים הגיעו הלילה לבית החולים שערי צדק בירושלים, ולאחר כמה שעות נולד התינוק כשהוא בריא ושלם. האב, שמעון גרוס, אישר את הפרטים בשיחה ל"כיכר השבת" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההורים, שמעון ומיכל גרוס (צילום: פלאש 90)

מזל טוב: כשנה לאחר שאיבדו את שתי בנותיהם באסון ההרעלה כתוצאה מהדברה בביתם בשכונת גבעת מרדכי בירושלים, הזוג שמעון ומיכל גרוס חבקו הבוקר (שני) בן חדש שמצטרף לשני האחים ששרדו את ההרעלה ונותרו בנס בחיים.

ההורים הגיעו הלילה לבית החולים שערי צדק בירושלים, ולאחר כמה שעות נולד התינוק כשהוא בריא ושלם. האב המאושר שמעון גרוס אישר את הפרטים בשיחה עם "כיכר השבת".

באסון ההרעלה שאירע בתחילת השנה נהרגו בנותיו אביגיל ויעל ע"ה, ובמשך ימים ארוכים שררה דאגה לגורלם של האחים חיים מיכאל שלמה ורפאל יצחק אייזיק, שהיו בין חיים למוות. לאחר תהליך שיקום מדהים שבו השניים לביתם בריאים ושלמים.

האחים לבית גרוס חוזרים לחיידר, בחודש אדר האחרון (באדיבות עמי ושלמה כהן)

ביום שחרורם של האחים חיים מיכאל שלמה ורפאל יצחק אייזיק מבית החולים, אמר האב בהצהרה לכלי התקשורת כי: "אנחנו במערבולת רגשות, קשה להכיל את זה. לצד השמחה הענקית שאנו זוכים לחזור הביתה, עולים הרגשות והמחשבות על אביגיל ויעל. אנחנו חוזרים עם שני ילדים בריאים ושלמים ולפני כמה שבועות היה קשה להאמין שזה יקרה. נצליח בעזרת השם לחזור לחיים תקינים, נחזור לשמחה שהייתה לנו בבית".

"הרגשנו את החיבוק הגדול ואת ההשפעה של התפילות הרבות שנאמרו ואת האחדות הגדולה הזו", הוסיף האב, "זה נתן לנו כוחות נפש ותעצומות לעבור את התקופה הזו בקלות רבה יותר. הרגשנו שיש לנו עם מיוחד, אין מילים אחרות להגיד על עם ישראל, זה עם מיוחד. אנחנו רוצים גם להודות לבית החולים שערי צדק וגם לבית החולים שניידר".

תקופה קצרה לאחר האסון, אמרו שמעון ומיכל גרוס בראיון מיוחד לערוץ 2 כי "למדנו להעריך את מה שיש. אנחנו מסתכלים על כל ילד ואומרים 'וואו, יש לנו עוד ילד'. זה לא דבר פשוט. על הכרית אף אחד לא רואה את הדמעות נשפכות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר