ציפי חוטובלי טוענת: קלפי ביישוב נריה לא נספרה

חברת הכנסת ציפי חוטבולי שהגיעה למקום לא ריאלי ברשימת הליכוד, טוענת כי ישנה קלפי ביישוב נריה שבשומרון שלא נספרה, שם יש לה לטענתה יותר קולות מלאבי דיכטר (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ציפי חוטובלי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

לקראת מהפך? אחרי שוועדת הבחירות של מפלגת הליכוד הודיעה כי סיימה לספור את ההצבעות בקלפיות, חברת הכנסת ציפי חוטבולי שהגיעה למקום לא ריאלי ברשימה, טוענת כי ישנה קלפי שלא נספרה.

מקורבי סגנית השר טענו הבוקר (שני) כי קלפי נוספת ביישוב נריה שבשומרון לא נספרה באופן סופי, ושקלול התוצאה מגלה כי יש לה ייתרון על פני אבי דיכטר שהגיעה למקום ה-20 ברשימה הליכוד.

לפי המקורבים, בקלפי המדוברת זכתה חוטובלי ל-89 קולות, ואילו דיכטר זכה לשבעה קולות בלבד, מה שעשוי לעלות אותה למקום ה-20 ברשימה.

בכוונתה של ציפי חוטובלי לפנות לוועדת הבחירות של המפלגה ולדרוש את הצבעה מחדש של הקלפי, וזאת משום שלטענתם ספירתה עלולה לשנות את המצב.

ספירת הקולות החוזרת של עשרות קלפיות השאירה את חברת הכנסת ציפי חוטובלי במקום ה-26 והלא ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת ה-20, וזאת לאחר שהפער בינה לדיכטר עמד על 55 קולות בלבד.

גורמים בליכוד מסרו שלשום כי "התוצאות שפורסמו בתקשורת ביום חמישי בערב אינן תוצאות רשמיות. התוצאות הרשמיות תפורסמנה רק לאחר שיתבצע שלב של בדיקת הפרוטוקולים של כל אחת מהקלפיות ברחבי הארץ והתאמתם לנתוני ההצבעה בכל אחת מקלפיות אלה".

על פי אותם גורמים: "הליך זה יתבצע על ידי ועדת הבחירות של הליכוד בהתאם ללוח זמנים שנקבע על ידי הוועדה מראש, עוד לפני הבחירות".

בעקבות הטענות טוענים בליכוד כי הקלפי דווקא כן נספרה, ומספר הקולות הסופי כולל גם אותה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר