תיעוד נדיר: טיש ליל שבת של האדמו"ר מויז'ניץ

טיש ליל שבת בעולם החסידות הינו מעמד עילאי ונשגב. כעת, מתאפשרת הצצה נדירה לטיש שערך כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ לאברכים במושב צפרייה בתיעוד שצולם ע"י גוי (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: המייל האדום)

טיש ליל שבת בחצרות הקודש ובעולם החסידות הינו מעמד נשגב ביותר, האווירה העילאית, הרגשות הרוחניים, השירה, הכיסופין ומעל הכל דברי התורה של המנהיג הרוחני, כ"ק האדמו"ר.

בחסידות ויז'ניץ שמים דגש מיוחד על הטיש בליל שבת הנחשב לאחד מרגעי השיא הרוחניים בחיי השבוע של החסיד הפושט את בגדי יום החול ונכנס לאטמוספירה אחרת.

בשנים האחרונות נוהגים האדמו"רים לערוך שבתות התאחדות לאברכים הצעירים בכדי לחזק ולגבש אותם כשבין השאר משפיעים עליהם מדברי תורתם ואורחות המוסר.

לפני מספר שבועות התכנסו מאות אברכים תושבי אלעד הלומדים בכוללים של מרכז חסידי ויז'ניץ בראשות מורם ורבם כ"ק האדמו"ר מויזניץ לשבת התכנסות מיוחדת במושב צפרייה שבמרכז הארץ.

במרכז השבת עמדו כמובן דברי הדרכה וחיזוק של האדמו"ר לפרחי החסידים כאשר הכל יצאו מחוזקים ברגשי התעלות.

מתברר כי לא רק החסידים התרשמו מהאווירה המיוחדת אלא גם אחד העובדים הגויים שעסק בארגון חדר האוכל והתרגש למול המחזות המוזרים בעינייו והחליט לתעד במצלמת הסמארטפון שלו את האדמו"ר בשירת "אשת חיל" יחד עם החסידים הלבושים כולם בבגדי שיראין, בקפוטא ובשטריימל ובגרביים הלבנות.

צפו בתיעוד הנדיר של טיש ליל שבת שהגיע במייל האדום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר