פייגלין הודיע על עזיבתו את הליכוד: "נתניהו עשה לי סיכול ממוקד"

לאחר שנים של ניסיוו להשתלב בתנועת הליכוד שנחלו הצלחה חלקית, הודיע משה פייגלין על עזיבתו את התנועה בשל בתוצאות בפריימריז: "נתניהו עשה לי סיכול ממוקד" אמר (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יו"ר "מנהיגות יהודית" משה זלמן פייגלין, שניסה במשך שנים להשתלב בליכוד, הודיע הערב (שני) על החלטתו לפרוש מהמפלגה בעקבות תוצאות הפריימריז בליכוד שדחקו אותו מחוץ למקומות הריאליים.

"אני הולך להגיד כמה מילים שאולי יכעיסו אתכם. אבל אין לי שום כעס על נתניהו. הוא עשה לי סיכול ממוקד שחבל על הזמן. הוא הוציא את המשקיפים ותראו מה קרה שם, אבל אני לא כועס עליו" אמר פייגלין.

"אין שום מנהיג בישראל, מלבד האנשים פה, שיודע ומסוגל להפוך את מדינת ישראל למדינת חירות יהודית אמתית, מדינת חירות שאינה הופכת למדינת כל אזרחיה וזועביה. אין שום מנהיג בישראל, מלבד האנשים פה, שיודע ומסוגל להתמודד עם אבן בטיבה, עם סכין בירושלים, עם טיל מעזה ועם גרעין באיראן".

"אין שום מנהיג בישראל, מלבד אנשי החירות פה, שיודע ומסוגל להוזיל את מחירי הדיור והמזון. אין שום מנהיג פוליטי בישראל, מלבד האנשים פה, שלא נאכל בתוככי תעשיית השלום שנבנתה כאן, השתעבד לתודעת אוסלו ושפתה, אין שום מנהיג שמדבר על: מדינה אחת, לעם אחד, בארץ אחת. אין שום מנהיג בישראל, מלבד האנשים פה, מנהיג דמוקרטי באמת, שיודע ומסוגל לבנות כאן חירות אמיתית, אישית ומדינית, חירות שבאה מתוך היהדות ולא במקומה, מתוך הזהות ולא ממחיקתה, חירות שבאה מתוך הבנה עמוקה כי כולנו בניו של אבינו מלכנו, עבדים לבורא עולם לבדו".

"קיוויתי שהליכוד יוכל להביא אותנו הישר לראשות הממשלה, אך אט אט הבנתי שכנראה שאינו מסוגל. ככול יצירת חיים חדשה, נדרשת פה לידה חדשה, תקופה של התבגרות עצמאית וממנה בע"ה בקרוב - מנהיגות אמונית, מנהיגות של חירות לעם ישראל".

"נדמה היה לרגע, שאולי ניתן בכל זאת להגשים את הרעיון עד סופו מתוך הליכוד. עם ישראל החל להיחשף לאלטרנטיבת החירות היהודית על כל היבטיה. בהתחלה לא הבינו איך זה שפייגלין בלי לוותר על מילמטר מעקרונותיו ותוך כדי מאבק עיקש עליהם יכול לעבוד עם תמר זנדברג, להיות חבר של דב חנין וגם של מי מהח"כים הערבים שלמען ביטחונם לא אפרט את שמם".

"פתאום הבינו שאנחנו מביאים משנה סדורה, כוללת ורחבה, כזו שמכילה את כולם ונותנת זהות, חירות ומשמעות לכל ישראלי באשר הוא. זהות חירות ומשמעות. אבל בשנה האחרונה התחלתי להרגיש שהמערכת בכלל והליכוד בפרט - לומדת להכיל אותי ואת בשורתי ולהמשיך הלאה. התחלתי להרגיש שאני עלול להפוך - עם כל החזון – לחלק מהבעיה במקום לאלטרנטיבה והפתרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר